Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 29. september 2010

Nå ringte jeg Benefit Delivery Centre

Jeg var på Sencia nå nemlig, og der sa de, at jeg måtte ringe dem.

Jeg har en personlig assistent der, som heter Barry.

Og det virker som et greit opplegg.

Jeg lot han få begge versjonene av CV-en min, (både JET CV-en, og den jeg har laget selv), og jeg skal tilbake dit på tirsdag, kl. 16, for å diskutere en bedre CV, (for ingen av CV-ene er så utrolig bra, egentlig).

Også ringte jeg Benefit Delivery Centre, på 0845 608 8629, for han Barry, hos Sencia, han anbefalte meg dette da.

Så sånn var det.

Og de sier at de skal ringe meg tilbake før klokken 16.20.

(En som het Alan vel, sa dette).

Og da skulle jeg få pengene for 27.8 til 23.9 i en utbetaling, visstnok.

Som kanskje skulle klare å komme inn på RBS-kontoen min, idag.

Vi får se.

For han Alan, sa at min klage, på 'the sanction', hadde blitt 'over-turned', i min favør(!).

(Det samme som de sa, på the Jobcentre, i forrige uke).

Ikke dårlig.

Men jeg skjønner ikke hvorfor, at de ikke sendte den som vanlig, den betalingen, fra 10.9 til 23.9.

Som jeg var på 'sign on'-møte for, på torsdag.

Det var spesielt.

Men men.

Bare noe jeg tenkte på.

Jeg spurte også Sencia om de kunne betale for Web-design kurs.

Som JET ikke svarer om nå.

For på 'induction'-møtet, hos Sencia, i forrige uke, så sa de det, at de også sponser kurs.

Men Barry, han sa idag, at de kun sponser kurs, som er sånn, at man får en på forhånd bestemt jobb, når man har tatt kurset.

Så sånn er det.

Jeg spurte også om en 'statement' fra Naric, som sier at jeg har tilsvarende en Bachelor-grad, i IT.

Om de kunne betale for det.

Eller jeg bare nevnte det.

Jeg sa at vi kunne prate mer om det, på møtet der, neste uke.

Så sånn var det.

Så vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter