Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 9. oktober 2010

Flickr truer med å slette Flickr-kontoen min









Re: Flickr Terms of Service


Saturday, 9 October, 2010 7:33







Hi,



ok, these screen-shots, are pictures that I've published on my blog.


(I've pasted the HTML-code, from Flickr, on my blog).



It was a surprise for me, to hear, that this isn't ok, since I've been doing this, for many years, on my BT/Flickr-account.



Since this is my correspondence, then I can post about it on my blog, I've reconed.



I publish a lot of blog-posts on my blog, so I'd need some time, to adapt to this, that you tell me now.



But I'll think about it, and perhaps return to Blogger-pictures, (if I find some money, to pay to Google, for more storing-space).


I'm sorry that I wasn't aware of this rule.



Regards,

Erik Ribsskog


--- On Tue, 8/6/10, Flickr Support <case1513738@support.flickr.com> wrote:



From: Flickr Support <case1513738@support.flickr.com>

Subject: Flickr Terms of Service
To: erik.ribsskog@btinternet.com

Date: Tuesday, 8 June, 2010, 0:22



Hi erik.ribsskog,


We've removed the images, Facebook screenshots, you
recently uploaded, because reposting other people's

content,
from Flickr or other services, as well as publishing

correspondence including letters, email, flickrmail, chats,
instant messages and comments, isn't permitted:


hva skjedde med facebook gruppa

cecilia elisabeth strøm
facebook dagny holmsen


In joining Flickr, you agreed to abide by the Terms of

Service and Community Guidelines. Specifically, you must
not

abuse, harass, threaten, impersonate or intimidate other
Flickr members:


http://flickr.com/guidelines.gne


If we continue to see you upload this or similar content,

we will take further action that may include termination
without warning.


Regards,


Flickr Staff







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter