Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 15. oktober 2010

Hva er det MyHeritage prøver å fortelle meg her? Er det noen i den russiske mafiaen som har bursdag? Hm




Gmail - Upozornění na události v kalendáři - Ribsskog Web Site, 15. Říjen, 2010










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Upozornění na události v kalendáři - Ribsskog Web Site, 15. Říjen, 2010











MyHeritage Notification
<notify2@myheritage.com>



Thu, Oct 14, 2010 at 10:50 PM




Reply-To:
noreply@myheritage.com


To:
eribsskog@gmail.com








Pokud v tomto e-mailu nevidíte obrázky, klepněte prosím sem.






























































Milý uživateli (Erik Ribsskog),
Toto je automatické upozornění ze stránek
Ribsskog Web Site na MyHeritage.com

Zde je přehled nadcházejících událostí Vaší rodiny:


Stane se zítra


































15. Říjen, 2010
66 narozeniny - Arne Mogan Olsen
Otec













Poslat osobě Arne blahopřání



Nadcházející rodinné události v příštích 30 dnech


































10. Listopad, 2010
32 narozeniny - Axel Nicolai Johannes Thomassen
Bratr













Poslat osobě Axel Nicolai Johannes blahopřání

Přejeme pěkný den,

MyHeritage.com





Tuto zprávu jsme Vám zaslali pro usnadnění používání Vašich rodinných stránek na MyHeritage.com.


Pokud nechcete do budoucna dostávat emaily z Ribsskog Web Site s informaceni o událostech v kalendáři, klepněte sem pro odhlášení.

MyHeritage.com je registrovaná společnost se sídlem ve Velké Británii a Izraeli.

MyHeritage (UK) Ltd., Cardiff House, Second Floor, Tilling Road, London NW2 1LJ, England











Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter