Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 26. oktober 2010

Jeg sendte en ny anmeldelse på hacking, til Politiet i Drammen




Gmail - Anmeldelse av hacking










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Anmeldelse av hacking











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Tue, Oct 26, 2010 at 2:22 AM




To:
post.sondre.buskerud@politiet.no






Hei,

nå har de jævla nazistene i Drammen hacka Godtebutikken.net igjen her.

Jeg husker hva han ene nazist-vennen til søstera mi og Cecilie Hyde heter nå.

Han het Kjetil, tror jeg, og det var enten en sånn lav gutt, som hadde kort lyst hår.


Ellers så var det en annen lav en, som hadde kort mørkt hår vel.

Søstera mi møtte dem på ungdomssdiskotek på Park og Skyline.

Og på Cafe Lyche.

Det var en gjeng i Drammen, som ble kalt 'Lyche-gjengen', og som jeg satt sammen med noen ganger før jeg dro på jobb på CC Storkjøp, siden jeg gikk på skole like ved gågata i Drammen, og måtte vente en time, etter skolen slutta, før jeg skulle på jobb.


Og søstera mi, hu hang mye i gågata nesten, så det var vanskelig for meg å unngå henne.

Denne gjengen hadde anarkister, pønkere (Terje Bakken), nazister som sagt, og syntere, (han som solgte bakt potet på torget, og gikk med frakk).


Og en som het Stian.

Cecilie Hyde, som søstera mi var som erteris med, hu var nesten som en leder i denne gjengen, vil jeg si.

Søstera mi og Hyde flytta opp til meg, fra faren min og Haldis sitt hus, uten at jeg vet hvorfor.


Og søstera mi dro med denne gjengen fra Drammen, på fest hos meg, flere ganger.

Jeg hadde ikke hatt to adoptivdøtre før, (Pia Ribsskog og Cecilie Hyde), så jeg var ikke så flink til å sette grenser kanskje.


Men jeg ville ikke være for streng, for det var jo noe galt da, siden søstera mi flytta fra faren min.

Jeg visste jo at faren min, Arne Mogan Olsen, var en uansvarlig far, for han lot jo meg bo aleine siden jeg var ni år, så jeg bare lot søstera mi bo der.


Og det var jo ikke min leilighet, så jeg kunne jo ikke nekte henne å ha fest heller kanskje.

Altså de jentene her, de prata jo om alt mulig til meg, så vi var nesten som en gjeng da, i noen måneder ihvertfall.


Før de begynte å henge mer hos Hyde i Svelvik, for bestemora hennes dro vekk på ferie, eller noe.

Så sånn var det.

Så det er sikkert noen av de nazist-vennene til søstera mi som holder på med det her.


Hu Monica Lyngstad fra Røyken var vel også i denne gjengen.

Som også ble kalt 'Depeche-gjengen', for Cecilie Hyde og mange av de andre digga Depeche Mode, som de nesten dyrka som guder.


Ikke vet jeg hvorfor nazister og anarkister og pønkere gikk i samme gjeng.

I Oslo så var jo anarkistene, (blitzerne) og nazistene fiender.

Så det syntes jeg var rart.


Det var liksom sånn, at alle som ikke var 'mainstream', i Drammen, var i den Lyche-gjengen.

Og de nazistene var så små, og søstera mi syntes de var så morsomme, så jeg var ikke helt sikker på om de var ordentlige nazister.


Men søstera mi var ikke redd for dem, eller noe.

Hun sa hun syntes han nazisten Kjetil var så søt på ungdomsdiskoteket Skyline.

Men søstera mi er jo sosialist, så hva hun gjorde i en gjeng med nazister, det veit jeg ikke.


Søstera mi bodde jo i 'Haldis-huset' og hos mora mi i Larvik, på 80-tallet, mens jeg bodde i Leirfaret 4B, så jeg kjente hu ikke så bra egentlig.

Men men.

Jeg har sendt dere flere anmeldelser for hacking, men jeg har ikke fått svar.


Men jeg sender anmeldelse ihvertfall.

Jeg bruker såkalt 'sikre' passord, men hackerne kommer inn.

Jeg har jo sendt til dere, om at Accenture, Linjegods og NSB, har 'rippet' nettstedet mitt.


Er det illluminati som tuller?

Frimurere?

Dykk får ha lykke til.

Jeg ønsker gjerningsmannen tiltalt og straffet.

Erik Ribsskog





2 attachments
noen har hacket godtebutikken net igjen.JPG
70K
rippe-firma.JPG
177K








PS.

Her er vedleggene:

noen har hacket godtebutikken net igjen

rippe-firma

PS 2.

Her kan man se det, at søstera mi, Pia Ribsskog, hu var med i 'Depeche-gjengen', i Drammen.

Og det var ikke noe 'mainstream'-greier.

Det var noe New Age-greier.

Så søstera mi, Pia Ribsskog, hu er ikke mainstream, hu er New Age.

Fra ihvertfall midt tenårene, vil jeg si.

(Den første gangen jeg så henne sammen med Cecilie Hyde, som er New Age da.

Det var vel på et tivoli i Drammen, som jeg dro på, før eller etter en kjøretime.

Mens jeg gikk i 2. klasse, på Sande VGS.

Og det var skoleåret 1987/88.

Og det var da jeg var 17 år vel.

Så søstera mi var vel da 15-16 år.

Så søstera mi har vært New Age, vil jeg si, ihvertfall siden hu var 15-16 år.

Så sånn var det.

Bare noe jeg tilfeldigvis tenkte på.

Stesøstera hennes Christell, hu er jeg ikke sikker på.

Men stebroren hennes Jan Snoghøj, han er også New Age, og jobber som kinesiolog osv., i Drammen, i samarbeid med en som heter Terje Skriver, tror jeg.

Noe sånt.

Og Christell ble satt på kur osv., under oppveksten, av Jan da, som var New Age.

Men om Christell er New Age, det veit jeg ikke.

Hu har jo en bror som var i Johanitterordenen, så det kan vel tenkes at det går under New Age kanskje?

Men Christell hadde ihvertfall en 'mainstream' klesstil da.

Mens søstera mi vel var litt mer frika.

(Eller egentlig ikke frika kanskje.

Christell brukte mye moteklær kanskje.

Og søstera mi brukte kanskje mer konvensjonelle/basic klær.

Noe sånt).

Men Pia og Jan er ihvertfall New Age.

Det ser jeg på som omtrent 100% sikkert.

Men Christell hadde et sånt peace-merke på veggen, når hu vokste opp, og det er jo New Age.

Men Christell er kanskje mer overfladisk.

Mens søstera mi vel er mer underfundig.

Det er mulig.

Mer da.

Ja, det var noe mer jeg tenkte jeg skulle skrive og.

Men jeg husker ikke hva det var nå.

Men vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 3.

Jeg har tenkt på søstera mi litt som en blitzer.

Siden da hu bodde i 'Ågot-huset', etter at faren min solgte leiligheten 'min', i Leirfaret, og jeg flytta til Oslo, for å studere på NHI, i 1989.

Så hadde søstera mi, Pia Ribsskog, en sånn Palestina/PLO-plakat, eller noe, på veggen, på det gamle soverommet til min fars foreldre, Ågot og Øivind.

For Ågot flytta inn på sin sønn Runar vel, sitt gamle soverom, etter at Øivind døde.

Så sånn var det.

Med bilde av en liten gutt eller noe, på PLO/Palestina/sosialist-plakaten.

Så jeg trodde at søstera mi var sånn anarkist/sosialist.

Men kanskje hu egentlig var noe annet New Age.

Camilla Skriung, fra Svelvik, var nesten som erteris med Cecilie Hyde hu og.

Og hu var jo redaktør for Radio Orakel osv., som var i Blitz-huset.

Men søstera mi Pia, hu var vel ikke så mye på Blitz.

Selv om hu var i samme miljø som Skriung, i Drammen/Svelvik og på fest hos meg i Leirfaret 4B.

Så det er mulig at Skriung er anarkist da.

Eller feminist.

Men hva er søstera mi egentlig.

Er hu anarkist.

Hu er vel ikke bare vanlig sosialist, tror jeg.

Hu er vel noe New Age-greier og, tror jeg.

Men hva New Age hu er, det veit jeg ikke.

Men Cecilie Hyde prata ihvertfall om en Depeche Mode-sang som het Tora, Tora, Tora.

Og det er vel noe jødiske greier, tror jeg.

Hyde sa det, at siden hu hadde bodd hos meg, i Leirfaret 4B, seinhøsten 1988.

Så ville hu, at jeg kunne bo hos henne, i Svelvik, innimellom, når bestemora hennes, (som hu kalte for 'mor'), var på ferie, våren 1989.

(Den virkelige mora til Cecilie Hyde, hu veit jeg ikke hvor bodde.

Hu møtte jeg aldri.

Men jeg møtte bestemora en gang som søstera mi og Cecilie inviterte meg til pizza-kveld, i Svelvik.

For da hadde Stian fra Drammen og Lyche-gjengen, laget brunost-pizza.

(Det samme som bestemor Ingeborg lagde til meg, den gangen jeg var så lei av Oslo, (og Rimi-jobbing), at jeg kjørte på sommerferie, ned til Vestfold og videre til Danmark, med en gammel Toyota HiAce, sommeren 1996.

Så det med brunost-pizza, det er nok noe 'hekse-greier'.

Så søstera mi er kanskje 'heks' da.

At det er derfor hu var i New Age-gjengen?

Mer da.

Jo, faren til Cecilie Hyde, bodde i England, mener jeg det var.

Bestemor Ingeborg var kanskje også New Age da, eller 'heks', siden hu lagde brunost-pizza?

Men men.

Mer da.

Jo, Cecilie Hyde fortalte det, i 1988 eller 1989.

At mora mi, Karen Ribsskog, hadde vært venninne med mora hennes, (som jeg aldri møtte), på 60-tallet da sikkert.

For mora mi og dem bodde jo i Holmsbu, og seinere på Klokkarstua.

Og da er den nærmeste byen nesten vel, det blir vel Svelvik.

Eller, det er ihvertfall veldig nærme Svelvik.

Det er bare å ta ferja over Svelvikstrømmen, noe som tok fem minutter kanskje, med den gamle ferja.

Så mora mi var nesten som fra Svelvik tror jeg.

Kanskje hu tok ferja over til Svelvik ofte, for å gå på konditori, eller noe, (hvis dem hadde det), og prate med mora til Cecilie Hyde.

Ikke vet jeg hva dem gjorde.

Men mora mi begynte å drikke kaffe, hjemme hos min farmor, Ågot, i 'Ågot-huset'.

Så det var farmora mi som fikk mora mi til å begynne å drikke kaffe.

Noe jeg ikke drakk, for faren min drakk ikke kaffe.

Så farmora mi fikk ikke meg f.eks. til å begynne å drikke kaffe.

Selv om kaffetrakteren vanligvis ble ganske så flittig brukt, i 'Ågot-huset'.

Men men.

Bare noe jeg kom på).

Så jeg ble nesten dratt dit, (til huset til mormora til Cecilie Hyde, i Svelvik), må jeg vel si, av søstera mi og Hyde da.

Så under russetida, så bodde jeg faktisk en del i Svelvik.

Ikke i noe sånn skipperhus vel, men litt sør for de skipperhusa da, like ved båthavna, eller hva det heter der, like ved der jeg gikk på ungdomsskolen, på Svelvik Ungdomsskole.

Men søstera mi var også der da, så det var bare noe sosialt.

For Cecilie og søstera mi, de prata om alt mulig med meg.

Så vi var vel nesten som en gjeng kanskje.

Og jeg jobba jo mye på CC og var russ og sånn.

Så jeg hadde penger, noe de vel hadde litt mindre av.

Så jeg kjøpte mat og sånn da, som de ikke alltid hadde råd til vel.

Ihvertfall ikke søstera mi vel.

Selv om hu vel kunne spise hos Haldis og.

Men hva søstera mi er av New Age, det veit jeg ikke.

Men Depeche-gjengen, i Drammen, var ihvertfall New Age.

Men jeg tror ikke de var anarkister.

Det var som sagt pønkere og nazister og the Cure-fans og sånn, i den gjengen.

Så hva som kvalifiserte søstera mi, for å være med i den gjengen.

Men det veit jeg ikke.

Hu var en av de tøffeste der, og kunne være rappkjefta mot cafe-lederne ved Lyche Cafe osv., når de prøvde å hive dem ut.

Husker jeg.

En kar i 40-åra vel, som ikke var uhøflig vel.

Men jeg kjøpte noe da, så mente vel søstera mi da, at den gjengen var i mitt selskap da.

Og at de da ikke kunne bli hivd ut.

Noe sånt.

Men men.

Men vi får se hva som skjer.

Vi får se.

PS 4.

Her er den Depeche Mode-sanen, (Tora Tora Tora), som Cecilie Hyde satt på, (på en nesten sermoniell måte vel), for meg vel, på rommet sitt, i Svelvik, en gang våren 1989 vel.

Mens søstera mi også var der da.

Dem var jo som erteris.

Jeg tror det er vanskelig å bli mer som erteris, enn de var det skoleåret der, for å si det sånn.

Men men.

PS 5.

Her er mer om dette:

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter