Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 23. oktober 2010

Mer tull fra tulle-kunder




Gmail - (no subject)










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




(no subject)











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Sat, Oct 23, 2010 at 11:28 AM




To:
olafsand@mail-central.com






Because you are the one with the ugliest clothes and the longest face Hansi.

Med tulle-hilsen

Erik Ribsskog


2010/10/23 <olafsand@mail-central.com>

Hvorfor svarer du ikke? Dette er trakassering, vil jeg si.





On Sat, 23 Oct 2010 11:12 +0200, olafsand@mail-central.com wrote:

> http://www.thepickards.co.uk/images/pirate63.gif

>

> On Sat, 23 Oct 2010 10:58 +0200, olafsand@mail-central.com wrote:

> > Plz?????????????????

> >

> > On Sat, 23 Oct 2010 10:55 +0200, olafsand@mail-central.com wrote:

> > > Yardarm!

> > >

> > > On Sat, 23 Oct 2010 10:45 +0200, olafsand@mail-central.com wrote:

> > > > Jeg har nemlig kjøpt meg sjørøver-skute, så da trenger jeg åpenbart

> > > > dette.

> > > > You fix plz?

> > > >

> > > > Olaf Sand

> > > >

> > > > On Sat, 23 Oct 2010 10:35 +0200, olafsand@mail-central.com wrote:

> > > > > OK, den er grei.

> > > > > Tror du at du kan skaffe en pirat-øyelapp + et treben?

> > > > > Burde få plass i en boblekonvolutt, skulle jeg tro.

> > > > >

> > > > > Pirat-hilsen fra Olaf Sand

> > > > >

> > > > > On Sat, 23 Oct 2010 09:21 +0100, "Erik Ribsskog" <eribsskog@gmail.com>

> > > > > wrote:

> > > > > > Hei,

> > > > > >

> > > > > > nei jeg satser for det meste på ting som passer i vanlige

> > > > > > boblekonvolutter,

> > > > > > nå for tiden.

> > > > > >

> > > > > > Sånne kalendere, de vet jeg at butikkene i Norge er stapp-fulle av også.

> > > > > >

> > > > > > Så jeg tror nok ikke det dessverre.

> > > > > >

> > > > > > Med Godtebutikken.net-hilsen

> > > > > >

> > > > > > Erik Ribsskog

> > > > > >

> > > > > >

> > > > > > 2010/10/23 <olafsand@mail-central.com>

> > > > > >

> > > > > > > Hei Erik,

> > > > > > >

> > > > > > > Får du noen kule julekalendere (med sjokolade) i godtebutikken din?

> > > > > > > Det ville bærre være lækkert.

> > > > > > >

> > > > > > >

> > > > > > > Olaf Sand

> > > > > > >

> > > > > >

> > > > >

> > > >

> > >

> >

>











PS.

Her er mer om dette:



PS 2.

Jeg husker første året den serien gikk på TV.

(Det var vel på begynnelsen av 90-tallet en gang vel).

Da var jeg nok antagelig bedt til 'Haldis-huset' mener jeg, for julefeiring.

(Selv om jeg sjelden hadde noe med 'Haldis-familien' å gjøre, etter at jeg flytta til Oslo, i 1989).

Og da var også Viggo Snowhill der, husker jeg, (body-builder-en).

Faren min kjørte, (han hadde vel henta Snowhill på Fornebu, tror jeg).

Og Snowhill, han likte ikke den sangen, og den julekalenderen der, husker jeg.

Bare noe jeg kom på nå.

Så sånn var det.

Så vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter