Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 13. oktober 2010

Mer virrvarr med Spesialbestillinger




Gmail - Pizza










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Pizza











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Wed, Oct 13, 2010 at 2:22 AM




To:
(Sensurert av johncons-blogg)






Hei,

ja, nå sendes det jo norsk laks, med fly, fra Norge.

Så det burde vel ikke være noe i veien for, prinsipielt, å sende pizza andre veien.

Men dette gjaldt vel pizza fra Pizza Hut, som selges ferdig stekt.


Og Spesialbestillinger.net, har dessverre ingen kompetanse, på å sende ferskvarer.

Men jeg har lest at enkelte restauranter gjør dette.

Men det er kanskje mer fasjonable restauranter, som er i hoteller osv.


Forsendelse av ferdigstekt pizza, med fly, vil jo by på problemer.

Skal man kjøle ned pizzaen og bruke en kjølebevarende emballasje.

Eller skal man bruke en varmebevarende emballasje.


Dessuten måtte dette nok kanskje helst blitt kjørt rett til flyet.

Og så kunne pizzaen komme fram til Norge to timer senere, og så blitt kjørt med taxi, (eller helikopter), til bestilleren.


Det er jo kjent fra historien, at enkelte rike og/eller berømte folk, har gjort lignende ting.

De har bestilt fra kjente restauranter, i USA, f.eks, og fått maten sendt med fly til Europa, hvis jeg ikke husker helt feil.


Men men.

Men ting som dette, det blir eventuelt i fremtiden, for Spesialbestillinger.net.

Når det gjelder det musikk-instrumentet, som mellofon vel er, (hvis jeg husker riktig, fra Google-søk), så får vi hos Spesialbestillinger.net, gjennom open-source programmet osCommerce tilgang til en avtale med PayPal og Royal Mail, som gjelder for pakkepost inntil to kilo.


Så Spesialbestillinger.net, finner det naturlig, å spesialisere seg på pakkepost, under to kilo.

Men hvis jeg tør foreslå at du eventuelt kontakter produsenten av mellofonene, og hører med de, så burde de være i stand til å veilede deg videre, til en mulig eksportør, eller leverandør/grossist/detaljist/agent, som kan levere dette til Norge.


Så det er mitt forslag, å ta kontakt med produsenten av mellofonene, i dette tilfellet.

Med Spesialbestillinger.net-hilsen

Erik Ribsskog



2010/10/13 <(Sensurert av johncons-blogg)>

Ja, pizzaen taper jo seg ganske fort. Mellofon, derimot, burde være midt i blinken når du kommer igang med spesialbestillinger igjen.

Det er jo ikke akkurat en ferskvare, en god mellofon holder jo seg i mange herrens år.

Ja, min nåværende mellofon er jo faktisk 72 år gammel, men jeg merker jo at den ikke er helt i støtet lenger.

Og som vi alle vet er det jo viktig at en mellofon er i støtet. Særlig når man er en helprofesjonell mellofonist som jeg jo kanskje burde kunne si at jeg kanskje kunne ha vært.

Men, nok om mellofoner.


Mvh. (Sensurert av johncons-blogg)




On Tue, 12 Oct 2010 16:50 +0100, "Erik Ribsskog" <eribsskog@gmail.com> wrote:

Hei,

ja, jeg tror ikke pizza er noe særlig å sende i posten heller.


Jeg er inne på tanken å starte med Spesialbestillinger.net.



Så du kan prøve der kanskje seinere hvis du finner noe annet du trenger.



Men vi sender ikke ferskvarer dessverre.



Med Spesialbestillinger.net-hilsen



Erik Ribsskog





2010/10/12 <(Sensurert av johncons-blogg)>




OK. Får nøye meg med peppes-pizzaene, jeg. :)

Ha en fin kveld.


Mvh,

(Sensurert av johncons-blogg)







On Tue, 12 Oct 2010 16:30 +0100, "Erik Ribsskog" <eribsskog@gmail.com> wrote:

Hei,

nei, jeg har sluttet med spesialbestillingene.



(Ihvertfall midlertidig).



Det ble for mange 'rare' henvendelser.



Med Godtebutikk.net-hilsen



Erik Ribsskog





2010/10/12 <(Sensurert av johncons-blogg)>

Hei på deg,

Venter spent på svar. Dersom du ikke kan eller har lyst utføre dette, er

det bare å si fra.



Spent hilsen fra (Sensurert av johncons-blogg).





On Tue, 12 Oct 2010 01:51 +0200, (Sensurert av johncons-blogg) wrote:

> Hei igjen.

> Det er også vrient å få tak i gode mellofoner her i norge, så hvis du

> kunne snust litt rundt og gi meg en prisantydning kan vi sikkert få til

> en god deal.

> Mellofon heter mellophone på engelsk, men det visste du sikkert.

>

> Mellofonisk hilsen fra (Sensurert av johncons-blogg)

>

> On Mon, 11 Oct 2010 21:14 +0200, (Sensurert av johncons-blogg) wrote:

> > Hei Erik.

> >

> > Hører at du tar spesialbestillinger i tillegg til produktene du har i

> > webshoppen din.

> > Jeg skulle gjerne hatt en Chicken Alfredo og en Penne Bolognese fra

> > Pizza Hut.

> > Hvor mye tar du for dette? Du kan få smake et stykke av begge pizzaene

> > før du sender dem.

> >

> > Mvh,

> > (Sensurert av johncons-blogg)

> >

>





















Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter