Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 24. oktober 2010

Nå har jeg begynt med Svelvik-tegneserie

svelvik tegneserie

PS.

Her er mer om dette:



PS 2.

Sevland, (aka. 'Sevvi' eller 'Sevie'), likte også Erasure, og lånte meg the Circus, eller noe.

Men jeg klagde til Sevland, på en av de Erasure-kassettene, som han lånte meg.

På en fest, ved samfunnshuset i Svelvik, (kanskje det var Svelvikdagene, eller 16. mai?), for jeg syntes at en av de tekstene, til en av de sangene, på en av de kassettene, som han lånte meg, (the Circus vel), var homo.

PS 3.

Her er mer om dette:



PS 4.

Vi ble enige om, (ganske i fylla da).

At Erasure var bra.

Unntatt den ene sangen, som var 'homo'.

Men men.

Så sånn var det.

Så vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 5.

Sånn her ser visst Sevland ut i dag.

Jeg har ikke sett han siden 1989, så jeg synes han har forrandra seg litt.

Men men.

Sånn er det vel med oss alle.

PS 6.

Her er mer om dette:

sevland ut i dag

http://nb-no.facebook.com/profile.php?id=690469714

PS 7.

Sevland har visst gått over fra å være kommunist, til å bli hippie(?).

Siden han viser peace-tegnet, mener jeg.

Men men.

Hvor har det blitt av de lyseblonde lokkene da?

Kanskje det er jeg som ser feil, og at han faktisk har lyseblondt hår enda.

Hvem vet.

Hm.

Men vi får se hva som skjer.

Vi får se.

PS 8.

Det her er Trond Johanesen.

Han gikk i klassen min, det første året på videregående.

Høsten etter jeg og Kenneth Sevland, (og flere Svelvik-folk), hadde vært i Weymouth, på språkreise.

Jeg gikk i samme valgfag-klasse, som Sevland, og han skulle til England, på språkreise.

Og da sa jeg det, at jeg hadde vært i Brighton, sommeren før.

Og da spurte Sevvie om jeg skulle bli med dem til Weymouth.

Og da slang jeg meg med på den turen.

Jeg og Sevvie, dro blant annet til gamle Wembley stadion, (hvor noen bygde, til en Queen-konsert, var det vel).

Men vi fikk slippe inn, og kikka rundt på gamle Wembley da.

Så sånn var det.

(Jeg og Sevland altså.

Det var Sevland som ville det.

Og jeg var litt kjent i London, siden jeg hadde vært der året før.

Jeg ble med Sevvie til Wembley da.

Selv om jeg ikke var så fanatisk fotball-fan liksom.

Men jeg kunne godt bli med, det var ikke det.

Selv om hvis ikke Sevvie hadde vært der, så hadde jeg nok heller sittet på McDonalds og spist BigMac og sjokolade-milkshake, som jeg syntes var godt.

For på den tida, så hadde man vel knapt McDonalds-restauranter, i Norge.

Så den første McDonalds-maten, som jeg smakte, det var da jeg hang med noen svenske ungdommer fra Gøteborg, (Frederik Axelsson vel, som var heavy-rocker. Det var også en annen heavy-rocker, i gjengen. En som var ganske tøff. Og det var en synter vel, med mørkt hår. Og han var sammen med ei pen lyshåra svensk jente vel, som var kanskje et eller to år eldre enn meg da. Jeg og han Fredrik var omtrent like gamle, begge var vel 15 år, for jeg fylte 15 år den sommeren. Og ei ung, engelsk lærerinne, på STS Språkreiser, i Hove, hu sa at jeg så ut som om jeg var 12 år gammel. Ei med mørkt hår. For hu reagerte på at jeg hadde vært på byen og drikki. Men det var den svenske gjengen, som dro meg med. Og de kjøpte drinker osv., for meg da, på diverse barer og diskoteker vel også, i Brighton da. Så sånn var det.), i Brighton, sommeren 1985.

Og da syntes jeg at cheddar-osten, (eller hva det var), på BigMac-burgeren, var så god.

Så det var nesten som en åpenbaring for meg.

For før det, så likte jeg nesten bare pizza.

Så etter sommeren 1985, så har jeg vært fan av BigMac-mat da.

Så sånn var det.

Bare noe jeg kom på.

PS 9.

Her er mer om Trond Johansen forresten:

trond johansen første året vgs

http://www.facebook.com/profile.php?id=100001072050075&ref=sgm

PS 10.

Kenneth Sevland har forresten noen musikk-sider, på internett, mener jeg å huske.

Skal jeg se om jeg klarer å finne de igjen.

Vi får se om jeg klarer det.

Vi får se.

PS 11.

Kenneth Sevland er visst venn med både Jahn Teigen og Herodes Falsk, så jeg på Facebook nå forresten.

Men men.

Da jeg jobba på Arvato, (her i Liverpool).

Så var det forresten ei fra Tønsberg, som het Lise Mikkelsen vel.

Noe sånt.

Som var adoptert fra Korea vel, (kunne hu se ut som ihvertfall).

Hu fortalte en gang, at da hu var lita, så hadde venninna hennes, ropt på stranda.

'Vet du hvem pappaen min er? Vet du hvem pappaen min er? Jahn Teigen'.

Også hadde hu Lise ropt.

'Vet du hvem pappaen min er? Vet du hvem pappaen min er? Et eller annet Mikkelsen'.

Noe sånt.

Men men.

Samme det.

Bare noe jeg kom på, siden Sevland skriver om Jahn Teigen.

PS 12.

Her er mer om dette:

her er mer om dette

http://home.c2i.net/kenneth-sevland/Historikk/Teigen/Historien_om_Jahn_Teigen.htm

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter