Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 4. november 2010

Jeg sendte en anmeldelse til Politiet i Trondheim




Gmail - Anmeldelse/Fwd: Room & Board - November 3, 2010










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Anmeldelse/Fwd: Room & Board - November 3, 2010











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Wed, Nov 3, 2010 at 11:07 PM




To:
post.sor-trondelag@politiet.no






Hei,

jeg har overhørt i Oslo, i 2003, at jeg er forfulgt av noe som blir kalt 'mafian', og ble forsøkt drept, på min onkel Martin Ribsskog sin samboer, Grete Ingebrigtsen, sin gård, i Kvelde, i 2005.


Jeg får ingen av mine rettigheter fra norsk politi og norske myndigheter.

Jeg har derfor en blogg, (johncons-blogg, etter mitt nick, fra chat og debattforum, på internett), hvor jeg skriver om alt som skjer, i min kamp, for å få mine sivile rettigheter, fra myndighetene i Norge, og for å bekjempe maktmisbruk mm., mot vanlige folk, når dette forekommer i samfunnet.


Jeg får mye hat e-post og trakasserende e-poster.

Bak av hver av disse sitter det nok ofte en galning, eller en hat-kriminell person.

Og jeg mener at jeg ikke har gjort noe galt, og at jeg har mitt navn og mitt rykte ganske uplettet.


Så jeg vil ikke finne meg i å bli trakassert og ærekrenket på denne måten.

Derfor vil jeg anmelde senderen av den videresendte e-posten for trakassering/æreskrenking.

Jeg ønsker gjerningsmannen tiltalt og straffet, (som dere har opplyst meg å ta med, som en påtalebegjæring, heter det vel).


Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender dette til dere hos Politiet i Drammen, siden jeg er fra Drammensområdet.

Jeg er født i Drammen, døpt i Svelvik kirke og konfirmert i Berger kirke.


Så selv om jeg har bodd i Larvik og Oslo også, i Norge, så er det vel Drammensregionen som jeg er mest knyttet til.

Håper dette er i orden!

PS 2.

Jeg prøver nå å sende dette til politiet i Trondheim.


Ikke fordi jeg er fra Trondheim.

Men fordi at politiet i Oslo og Drammen ikke svarer.

Kanskje politiet i Trondheim er interessert i at landet skal fungere, å ha noe rest av ære, tenker jeg.


Håper dette er i orden!


---------- Forwarded message ----------
From: Room & Board <Crosswalk@crosswalkmail.com>

Date: Wed, Nov 3, 2010 at 2:51 PM
Subject: Room & Board - November 3, 2010
To: "eribsskog@gmail.com" <eribsskog@gmail.com>








Remember to add Crosswalk@crosswalkmail.com and Crosswalk@salememail.net to your address book.


































Room & Board




Crosswalk Home
|
Forums
|
Bible Study Tools
|
Devotionals










Wednesday, November 3, 2010

Email Send to a Friend


Mobile Mobile



Free Newsletters Free Newsletters














1. QUOTABLE: Tolerance



2. COMMUNITY ANNOUNCEMENTS



3. MARK YOUR CALENDAR



4. HOT OFF THE BOARD



5. SINGLES









1. QUOTABLE



"The word tolerance has almost become comic relief to me these days. Most of the people I hear ranting about tolerance are the most intolerant people I could possibly meet -- when someone else doesn't agree with them."


from theprincessbuttercup


http://forums.crosswalk.com/fb.aspx?m=5077805



Admin's Note: While you're in Forums and Chat, chances are you'll come across a swirling stroke of genius or madness or kindness. If you think we should feature that chat/forums quote in this newsletter, let me know.
(community@salemwebnetwork.com)









2. COMMUNITY LAUNCH & ANNOUNCEMENTS



5 Million Forums Posts:

Thank you for being a part of our community and helping us to reach this tremendous milestone. Tell us what you think about our Forum:

http://forums.crosswalk.com/fb.aspx?m=5001138






Crosswalk.com on Twitter:

crosswalk.com/twitter



Crosswalk.com on Facebook:

crosswalk.com/facebook



Religion Today on Twitter:

twitter.com/religiontoday








3. MARK YOUR CALENDAR ... can't-miss events



Prayer Night

Join with other Christians for a time of prayer and praise.

Mondays at 9:00 p.m. ET in the ReadyRoom



FCN Homeschool Chat

Join the gang to discuss the joys and trials of homeschooling and anything else that is on your mind.

Tuesdays at 9:30 p.m. ET in the Homeschool room








4. HOT OFF THE BOARD...






Current Events >> Planned Parenthood: "Science is not ultimate truth"




http://forums.crosswalk.com/fb.aspx?m=5076076







General Faith >> What do you believe about the Bible?




http://forums.crosswalk.com/fb.aspx?m=5075016







Morality & Ethics >> Is death the answer to suffering?




http://forums.crosswalk.com/fb.aspx?m=5080038









5. SINGLES




One Wife or None? Singles as Elders


Tim Laitinen


"Husband of one wife." That's how most translations of the Bible render the Greek phrase from 1 Timothy 3:2, where the apostle Paul describes prerequisites for being a church elder. But what biblical principle did Paul really want to convey with these three words?


Read the full article here








Thanks for reading and for being part of the community.

Please help us spread the word about Chat and Forums.



In closing...



Why do you come to Crosswalk.com?

Answer here:

--> http://forums.crosswalk.com/fb.aspx?m=32273



We'd love to hear your ideas for this newsletter.
Please send your suggestions and funny stories to:

community@salemwebnetwork.com



Thanks!



Fritz

Manager of Communities

fritz@salemwebnetwork.com


















LightSource.com FEATURED VIDEOS








Free Chapel









Morning Star Baptist Church









Ankerberg Show









Lifestyle Magazine









Hillsong TV

Watch more Christian Video Sermons & Messages from Ministries on LightSource.com


Facebook Twitter



Chat & Forums


What's hot in Chat and Forums this week:


chat.crosswalk.com


forums.crosswalk.com









ChristianBook.com





Affordable online degrees





Better Homeschooling





Free Christian Book





Free Publishing Guide





Crosswalk.com is a member of the Salem Web Network of sites including:




Oneplace.com




LightSource.com




ChristianJobs.com




CrossCards.com




SermonSearch.com




Christianity.com























Send a FREE Ecard! More FREE Ecards


















Click Here


















ABOUT THIS NEWSLETTER






This newsletter is never sent unsolicited. You received this newsletter because you signed up to receive it on a Salem Web Network website. We respect and value your time and are committed to protecting your privacy.




Manage Subscriptions | Unsubscribe | About Us







Salem Web Network | Copyright 2010. All rights reserved. | 111 Virginia St., Suite 500, Richmond, VA 23219













Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter