Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 6. november 2010

Jeg sendte en anmeldelse til Politiet i Trondheim




Gmail - Anmeldelse/Fwd: Gay Politics Report from eribsskog@gmail.com










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Anmeldelse/Fwd: Gay Politics Report from eribsskog@gmail.com











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Sat, Nov 6, 2010 at 6:13 AM




To:
post.sor-trondelag@politiet.no






Hei,

jeg har overhørt i Oslo, i 2003, at jeg er forfulgt av noe som blir kalt 'mafian', og ble forsøkt drept, på min onkel Martin Ribsskog sin samboer, Grete Ingebrigtsen, sin gård, i Kvelde, i 2005.


Jeg får ingen av mine rettigheter fra norsk politi og norske myndigheter.

Jeg har derfor en blogg, (johncons-blogg, etter mitt nick, fra chat og debattforum, på internett), hvor jeg skriver om alt som skjer, i min kamp, for å få mine sivile rettigheter, fra myndighetene i Norge, og for å bekjempe maktmisbruk mm., mot vanlige folk, når dette forekommer i samfunnet.


Jeg får mye hat e-post og trakasserende e-poster.

Bak av hver av disse sitter det nok ofte en galning, eller en hat-kriminell person.

Og jeg mener at jeg ikke har gjort noe galt, og at jeg har mitt navn og mitt rykte ganske uplettet.


Så jeg vil ikke finne meg i å bli trakassert og ærekrenket på denne måten.

Derfor vil jeg anmelde senderen av den videresendte e-posten for trakassering/æreskrenking.

Jeg ønsker gjerningsmannen tiltalt og straffet, (som dere har opplyst meg å ta med, som en påtalebegjæring, heter det vel).


Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender dette til dere hos Politiet i Drammen, siden jeg er fra Drammensområdet.

Jeg er født i Drammen, døpt i Svelvik kirke og konfirmert i Berger kirke.


Så selv om jeg har bodd i Larvik og Oslo også, i Norge, så er det vel Drammensregionen som jeg er mest knyttet til.

Håper dette er i orden!

PS 2.

Jeg prøver nå å sende dette til politiet i Trondheim.


Ikke fordi jeg er fra Trondheim.

Men fordi at politiet i Oslo og Drammen ikke svarer.

Kanskje politiet i Trondheim er interessert i at landet skal fungere, å ha noe rest av ære, tenker jeg.


Håper dette er i orden!


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <lgbt@smartbrief.com>

Date: Sat, Nov 6, 2010 at 12:18 AM
Subject: Gay Politics Report from eribsskog@gmail.com
To: eribsskog+gay@gmail.com









Erik Ribsskog (eribsskog@gmail.com) thought you might be interested in checking out Gay Politics Report. A personal message from Erik Ribsskog:


Men men.

Designed specifically for gay and lesbian officials, business, organization and community leaders, Gay Politics Report is a FREE twice-weekly e-mail newsletter. It delivers the news, research, best-practices and leadership stories our readers need to stay successful.









Sign Up







Reading this on a mobile device? Try our optimized mobile version here:
http://r.smartbrief.com/resp/zzmIeSriBnenwkwhzLtf











November 5, 2010





Sign up
Forward
Archive Advertise


















A free twice-weekly news summary for the LGBT community



















Top Story




  • Victorious LGBT candidates are a bright spot on election night

    The midterm elections in the U.S. saw a number of LGBT allies defeated in what Human Rights Campaign President Joe Solmonese called a "serious blow," but Election Day also delivered a silver lining: a record number of successful openly LGBT candidates. "There is no sugar-coating the loss of so many of our straight allies in Congress. But we can be proud that our community continues to expand its voice at all levels of government in America," said Chuck Wolfe, president and CEO of the Gay & Lesbian Victory Fund. The Advocate
    (11/2010)
    , The Huffington Post
    (11/3)
    LinkedInFacebookTwitterEmail this Story






  • Other News




















Politics and Policy




  • Iowa Democrat won't back down on marriage stance

    Iowa Senate Majority Leader Mike Gronstal vowed to prevent a vote on amending the state constitution to reverse marriage equality. Gronstal says it would be easier to give in to demands to allow a vote, but that would violate his principles. "What's ugly is giving up what you believe in, that everybody has the same rights," Gronstal said. The Des Moines Register (Iowa)
    (11/4)
    LinkedInFacebookTwitterEmail this Story





  • Giuliani: Repeal "Don't ask, don't tell"

    Former New York City mayor and GOP presidential candidate Rudy Giuliani called for his party to "ease up a little bit" and allow a measure to go forward that would repeal the military ban on openly gay troops. "It's eventually going to happen and it seems to me that it gets my party out of this anti-gay, the feeling that we're being unfair to people who are gay," Giuliani said. ThinkProgress.org/The Wonk Room blog
    (11/3)
    LinkedInFacebookTwitterEmail this Story
























26th International Gay & Lesbian Leadership Conference December 2-5, 2010 | Washington, D.C.


Openly LGBT elected and appointed officials and other public leaders from around the world will gather at the 26th International Gay & Lesbian Leadership Conference to continue our tradition of building connections, exchanging ideas and developing leadership skills.



Register now while early bird discounts are still in effect. After you register, hurry to book your room at the Mayflower Hotel. We'll send you a special conference code good for a limited number of discounted rooms.





ADVERTISEMENT














Opinion





  • If the next presidential election sees the following candidates running, who would you vote for?




















    Barack Obama


    79.45%

    Michael Bloomberg


    11.47%

    Not sure


    7.36%

    Sarah Palin


    1.71%





  • Commentary: What's next for the LGBT-equality agenda?

    Focusing on winning court battles and electing more openly LGBT candidates to public office will be most beneficial to moving an LGBT-equality agenda forward, given "the new political reality," writes David Mixner. "There is no substitute for our own holding power," Mixner writes. DavidMixner.com
    (11/4)
    LinkedInFacebookTwitterEmail this Story





  • Analysis: Conservatives still have Barney Frank

    Rep. Barney Frank, D-Mass., was re-elected to his House seat this week, a development which should cheer conservative groups who will be able to continue using him to inspire campaign donations. A collection of groups raised hundreds of thousands of dollars in an effort to defeat Frank this cycle, but he ended up winning by a comfortable margin over Republican challenger Sean Bielat. Salon
    (11/3)
    LinkedInFacebookTwitterEmail this Story













Leadership Spotlight




  • Houston Mayor addresses anti-gay bullying, hate in moving speech

    Houston Mayor Annise Parker, while accepting an award from the Houston Holocaust Museum, spoke about a number of teens who committed suicide after being bullied because they were or were perceived to be gay. Parker said she lives by a simple creed: "It is better to be hated for who you are than loved for something you are not." CultureMap (Houston)
    (11/3)
    LinkedInFacebookTwitterEmail this Story













Beyond Politics




  • College player on women's team comes out as transgender

    Kye Allums, a player on the George Washington University women's basketball team, has decided to defer hormone therapy and sex reassignment surgery so he can continue to play for his team. But Allums said he's come to terms with the fact that though he was born in a female body, he is actually a transgender male. ESPN.com
    (11/3)
    LinkedInFacebookTwitterEmail this Story





  • Mom writes about negative reactions to son's Halloween costume

    An anonymous blogger who let her 5-year-old son dress as "Scooby-Doo" character Daphne says the only negative reactions to her son's costume came from other mothers, not children. She objected to those who argued that allowing a boy to dress as a female character might make him gay, explaining, "I am not worried that your son will grow up to be an actual ninja so back off." Advocate.com
    (11/4)
    LinkedInFacebookTwitterEmail this Story












































































Communications DirectorOut & Equal Workplace Advocates San Francisco, CA
Product ManagerFriendfactor New York, NY
Communications DirectorAmerican Foundation for Equal Rights Los Angeles, CA
Executive DirectorSan Diego LGBT Pride San Diego, CA
National Special Events and Volunteer Manager In The Life MediaNew York, NY
Major Gifts OfficerGay & Lesbian Victory Fund and Leadership Institute Washington, DC
Director of CommunicationsPFLAG National Washington, DC
Major Gift and Planned Giving Officer PFLAG NationalWashington, DC


























SmartQuote







I wanted to set an example for other people who are afraid to be themselves."


--Kye Allums,
player for the George Washington University women's basketball team who came out as transgender, as quoted by ESPN





















A resource from the Gay & Lesbian Leadership Institute



About GLLI
|
Out Officials
|
Training
|
Presidential Appointments


























Subscriber Tools



Print friendly format |
Web version |
Search past news |
Archive |
Privacy policy














Read more at SmartBrief.com

A powerful Web site for SmartBrief readers including:














Recent Gay Politics Report Issues:

Managing Editor: Denis Dison


Contributing Editor: Jesse Stanchak






Media Inquiries and Sponsorships:


Denis Dison




Job Board:


Lee Vanderwerff 202-737-5500 x 248





Mailing Address:


SmartBrief, Inc.®, 1100 H ST NW, Suite 1000, Washington, DC 20005

© 1999-2010 SmartBrief, Inc.® Legal Information













Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter