Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 24. november 2010

Man kan se at the Gym gjør det ordentlig, når de skal pusse opp. Lifestyles Gym, (drevet av Liverpool City Council), var det bare tull med




Gmail - The Gym Liverpool - Rejoin The Gym and Pay No Joining Fee










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




The Gym Liverpool - Rejoin The Gym and Pay No Joining Fee











The Gym Group
<pinmail@thegymgroup.com>



Tue, Nov 23, 2010 at 10:07 AM




Reply-To:
pinmail.reply@thegymgroup.com


To:
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>






Dear Erik,

We have some exciting news for you!

To maintain our high standards, redecoration and maintenance works at The Gym in Liverpool will commence on the 16th December 2010. Unfortunately, due to health and safety reasons, The Gym will close at 08:00hrs on the 16th December 2010 and reopen at 10:00hrs on the 18th December 2010.

In just 12 months of being open, the Gym Liverpool has invested over £100,000 in additional equipment and redecoration works, to ensure our high standards are maintained.

To coincide with the redecoration works at The Gym Liverpool, we would like to extend a special offer to you. Should you re-join The Gym by the 30th November2010, you will not have to pay the current joining fee of £20!

Please note, this offer is for a limited time only.

Should you wish to take advantage of this special limited offer of no joining fee, please click here and enter your original pin number of '07705792'. Alternatively visit our website www.thegymgroup.com and enter your original pin in the area 'Re-activate your original PIN'.

Don't delay in taking advantage of this limited offer and save yourself £20!

We look forward to seeing you again soon.

Yours sincerely,

The Gym Group

© The Gym Group 2010 All Rights Reserved

Follow us on twitter Join our facebook group






Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter