Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 29. januar 2011

Jeg fikk en ny bestilling fra johncons-shop.co.uk. Ikke dårlig! Jeg har litt dårlig råd nå, men jeg skal prøve å få sendt det så raskt som mulig

ny ordre johncons shop

PS.

Hvis flere vil bestille godteri fra England, så er det bare å bestille her:

http://johncons-shop.co.uk/

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Sånn som jeg må gjøre det, med den bestillingen her, er at jeg overfører pengene først til min konto, her i England, (noe som tar 2-3 arbeidsdager), og så sender jeg det til Norge, fra posten, her i England.

Det er fordi jeg har litt dårlig råd nå, siden jeg har bestilt det testamentet, til Holger baron Adeler, fra Danmark.

Men vanligvis, så skal det være sånn, at jeg sender varene samme dag, som de blir bestilt.

Men vi får se om jeg klarer å skjerpe meg på det.

Vi får se.

PS 3.

Her er mer om dette:




Gmail - We're transferring money from your PayPal balance to your bank account










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




We're transferring money from your PayPal balance to your bank account











service@paypal.co.uk
<service@paypal.co.uk>



Sat, Jan 29, 2011 at 7:38 AM




To:
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>







PayPal

We're transferring money from your PayPal balance to your bank account

29 Jan 2011 07:37:55 GMT

Dear Erik Ribsskog,

You asked us to transfer 11.83 GBP from your PayPal balance to your bank account, and we're processing it now. It usually takes 2-3 working days for transfers like this to be processed, so you should see the money in your bank account by 2 Feb 2011. Please refer to the PayPal User Agreement (accessible via the Legal Agreements footer on most pages on www.paypal.co.uk) for further information.

Here are the details:


Total amount transferred11.83 GBP
Bank accountRBS x-4827
Transaction ID(sensurert av johncons-blogg)

Yours sincerely,

PayPal

Please do not reply to this email. This mailbox is not monitored and you will not receive a response. For assistance, log in to your PayPal account and click the Help link in the top right corner of any PayPal page.
Copyright © 1999-2011 PayPal. All rights reserved.

PayPal (Europe) S.à r.l. & Cie, S.C.A.
Société en Commandite par Actions
Registered Office: 5th Floor 22-24 Boulevard Royal L-2449, Luxembourg
RCS Luxembourg B 118 349


PayPal Email ID PP026






Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter