Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 17. januar 2011

Jeg fikk en ny e-post fra min søster Pia Ribsskog




Gmail - Hei.










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Hei.











Pia Ribsskog
<pia@nfunorge.org>



Mon, Jan 17, 2011 at 3:37 PM




To:
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>









Hei.


Vanskelig å si, maleriet er jo av en jente
på 12 år og i farger. Det er også fra en annen vinkel og hun har gyllent langt
utslått hår, men det kan jo være henne.


Generalen kjenner jeg igjen fra et annet
maleri. Pass på å ikke bli stormannsgal i forbindelse med den slektsforskningen
da. Selv om noen i slekta slekter på noen adelige så har vi jo ikke adel i
Norge, den er vel avskaffet, så du kan nok ikke kalle deg baron. Dessuten så hadde
det vel vært baronens sønn som hadde arvet tittelen, og de hadde jo ingen barn.
Men sånn for humorens skyld så er det jo litt morsomt da.. Baron Erik, he he.



Jeg så at du kommenterte at noen har kjøpt
masse isbremint. Jeg vil helst ikke ha isbremint for 3000,- i postkassen, men
ellers takk.



Jeg har ikke snakket med Grete på lenge. Tror
du kan slappe av litt med det drapsforsøket, tror ikke de har hatt noe grunn
til å prøve å drepe deg.



Nå får du ha det gøy med bloggen. Snakkes J




Fra: Erik Ribsskog
[mailto:eribsskog@gmail.com]

Sendt: 17. januar 2011 16:05

[Quoted text hidden]


[Quoted text hidden]








Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter