Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 21. januar 2011

Mer fra #blablabla




[08:32] * blablabot sets mode +o cons for #blablabla
[10:20] <@cons> jeg skriver noe jeg kom på, for å ha med på johncons-blogg
[10:21] <@cons> og det er det, at jeg var vel formelt, tror jeg, NK lag, i Geværkompaniet

[10:21] <@cons> den siste måneden
[10:21] <@cons> fordi Jan Grårud i Rimi, han spurte meg, da jeg var butikksjef, i Rimi
[10:21] <@cons> om hva jeg var i militæret
[10:21] <@cons> og da seg 'geværmann'

[10:22] <@cons> og da 'misbilliget' kanskje han meg litt, siden jeg ikke hadde vært leder i militæret
[10:22] <@cons> men jeg var utsatt for omsorgssvikt, under oppveksten, og var veldig tynn

[10:22] <@cons> men det siste halve året, i Geværkompaniet, så var jeg geværmann 1, lag 2
[10:22] <@cons> men da lagfører Bricen jobb-dimma
[10:22] <@cons> en måned før vi dimma

[10:23] <@cons> så ble jo jeg NK i laget, altså nestkommanderende
[10:23] <@cons> ihvertfall formelt
[10:23] <@cons> og jeg hadde også faktisk ledelse av laget i stridsformasjons-trening og sånn

[10:23] <@cons> med og uten gassmaske og drakt vel
[10:23] <@cons> innmellom når Bricen og Frydenlund, (nestlagføreren), ikke var der
[10:24] <@cons> og på reservelaget noen ganger og

[10:24] <@cons> så jeg var nesten som en slags visekorperal
[10:24] <@cons> noen ganger
[10:24] <@cons> etter at Bricen jobbdimma, og når han og Frydenlund ikke var på laget av en eller annen grunn

[10:25] <@cons> så jeg faktisk litt innblandet i ledelse i Forsvaret og, på enkelte økter, på enkelte dager, ihvertfall
[10:25] <@cons> og det gikk stort sett greit
[10:25] <@cons> selv om sersjant Dybvig ble litt sur på meg en gang, som laget mitt kom 2 minutter for seint, under en angreps-øvelse vel

[10:25] <@cons> men men
[10:25] <@cons> bare noe jeg tenkte på
[10:25] <@cons> men vi får se hva som skjer
[10:25] <@cons> vi får se
[10:25] <@cons> og jeg hørte at schellum vel

[10:26] <@cons> sa til de andre på laget, at jeg kunne ha vært en fin lagfører
[10:26] <@cons> for jeg maste ikke så mye
[10:26] <@cons> eller noe
[10:26] <@cons> men var ganske rolig osv

[10:26] <@cons> under den angreps-øvelsen da jeg var fungerende lagfører osv
[10:26] <@cons> men men
[10:26] <@cons> bare noe jeg tenkte på
[10:26] <@cons> så vi får se hva som skjer

[10:26] <@cons> vi får se








Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter