Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 9. februar 2011

Jeg sendte en ny anmeldelse til Politiet i Steinkjer




Gmail - Anmeldelse/Fwd: Learn Music Ltd: Banjo lessons










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Anmeldelse/Fwd: Learn Music Ltd: Banjo lessons











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Wed, Feb 9, 2011 at 12:56 AM




To:
post.nord-trondelag@politiet.no






Hei,

noen har bestilt banjo-timer, i Liverpool, i mitt navn, og samtidig kalt meg 'Miss' eller frøken.

Det ser jeg på som en trussel om å demaskulering, som i mange tilfeller vel må likestilles med mordtrusler, siden det vel er ganske fælt, å få kappe av seg penis og baller og det som er.


Ikke så mye håp for å bringe genene sine videre og klare å få utløsning for stress etter problemer med 'knølete' politi osv., da liksom.

Siden politiet ikke gir meg rettighetene mine mener jeg.


(Beklager hvis knølete er et stygt ord, bare prøver å forklare).

Så dette vil jeg anmelde som en fæl 'tante-trussel'.

Jeg ønsker gjerningsmannen tiltalt og straffet.


Med hilsen

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: Wed, Feb 9, 2011 at 12:52 AM
Subject: Re: Learn Music Ltd: Banjo lessons
To: lessons@learnmusic.co.uk


Hi,

this is something someone have written in my name.


I'm also not female, but the Merseyside Police have called me 'Miss Erik Ribsskog', in a letter, which I've published, on the internet, so maybe this is something to do with that.


I'm going to send about this to the police in my home-land Norway, since I think I've been offended by the police here in Liverpool, since they call me 'Miss', even if they should know that Erik/Eric, is not a female name, (and even if I'd visited the Police-office in St. Ann's St. many times, since I'm being persecuted, by some 'mafian', in Oslo, I've overheard, in 2003 and 2004, even if I was just a shop-manager and an IT-student there).


Thanks for anwering anyway.

Regards,

Erik Ribsskog


On Mon, Feb 7, 2011 at 1:07 PM, <lessons@learnmusic.co.uk> wrote:

Hi Erik,

Lessons are £13 per half hour one to one lesson to be paid for in advance. After your first 3 lessons you would be asked to decide if you want to continue lessons if you do then lessons are paid for on a budget plan (see website, payment matrix for more in depth explanation), the first month is £91 (less any lessons already paid for in that month) per half hour lesson, then every following month £45.50 so for example; pay £91 in February for February's lessons plus advance payment for March's lessons, then pay £45.50 in march for April, £45.50 in april for May etc

You are not bound by a long term contract so if you decide to leave, provided we have 24 hours notice there is no charge and our accounts clerk would check your account any monies overpaid for lessons in advance would be refunded.


If you are interested in booking lessons please ring the office on 0151 475 0001 Monday - Friday 2.30 - 9pm, Saturday 9am - 4pm

many thanks

Clare.




----- Original Message -----
From:
Miss Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>


To:
<lessons@LearnMusic.co.uk>
Cc:

Sent:

Sat, 5 Feb 2011 20:47:35 +0000
Subject:
Learn Music Ltd: Banjo lessons



This is an enquiry e-mail via http://79.170.44.157/learnmusic.co.uk/joomla/ from:

Miss Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>


Hello,


I would like to take banjo lessons.


Best regards,

Miss Erik Ribsskog












Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter