Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 20. februar 2011

Jeg sendte en ny e-post til Politiet i Steinkjer




Gmail - Oppdatering/Fwd: Anmeldelse av vendetta










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Oppdatering/Fwd: Anmeldelse av vendetta











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Sun, Feb 20, 2011 at 12:46 AM




To:
post.nord-trondelag@politiet.no


Cc:
post <post@spesialenheten.no>






Hei,

nå har ikke dere 'luringene', hos politiet, sendt meg noe svar, riktignok.

Men jeg sender en oppdatering.

Jeg lurer på om han som driver med vendetta og take-over, (den 'takeover'-en han tok, kan man vel kalle for 'myteri', på vanlig norsk, det blir noe av det samme, mener jeg.), kan være en som jeg var sjef for, da jeg jobba som butikksjef, på Rimi Langhus, i 2001 og 2002.


En som ofte bare satt på spiserommet og slappa av, istedet for å gjøre jobben sin.

Og han tok også på seg ansvaret for bedriftsfotball-laget der.

Og det gikk visst rett vest, skjønte jeg seinere, etter at jeg hadde slutta som butikksjef der, så hadde dem visst dratt på en turnering, på Sørlandet, og brukt mye penger, for Rimi sin regning, uten å få godkjent dette på forhånd, eller noe.


Så han ansvarlige han var ikke så flink til å ta ansvar da, visste det seg.

Han var vel bare 17 år da han fikk det ansvaret.

Men han som var verneombud der, (Morten), han var enda yngre, da han forrige butikksjef ansatte han som verneombud.


Så det var liksom tradisjon i den butikken at unggutta fikk prøve seg på å ta ansvar, så derfor sa jeg at det var greit at han fikk være fotball-ansvarlig.

Så kanskje han begynte å sitte på pauserommet mindre og, tenkte jeg.


Men men.

Jeg tror det ble mye det samme, for han satt der sammen med Trond Berget, sønnen til hu som var assistent der, (også før jeg begynte der), Sølvi Berget.

Hu var litt som et aspeløv, så jeg turte nesten ikke å ta opp noen ting med henne, for da hadde hu nok sjukmeldt seg.


Og jeg ønska ikke å jobbe 16 timer 6 dager i uka, det tror jeg hadde blitt for mye i lengden, så derfor roa jeg det heller ned en god del i den butikken, istedet for å søke konfrontasjoner.

Det hadde også blitt dyrt for Rimi, hvis hu sjukmeldte seg.


Og distriktsjefen, Anne Kathrine Skodvin, og driftsdirektøret, Rune Hestenes, de var jeg ikke på bølgelengde med.

For de ville ikke prate med meg om problemene, i den forrige jobben min, som butikksjef på Rimi Kalbakken.


Hu Skodvin er også vanskelig å kommunisere med, for hu skal være så tøff i trynet liksom, og prøver å psyke ned folk da, istedet for å prate med dem, som f.eks. David Hjort pleide å si.

Jeg prøvde å forklare hu dette, men jeg veit ikke om jeg nådde fram.


Men men.

Så kanskje jeg blir tulla med av han lagerhjelpen, som jeg ikke husker navnet på.

Jeg synes han ligner sånn på ndugu, (som tulla på #quiz-show), på bildet hans på Biip, som fant med Google.


Hvem vet.

Erik Ribsskog

PS.

Her er mer om dette:




---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2011/2/16
Subject: Fwd: Anmeldelse av vendetta
To: post.nord-trondelag@politiet.no
Cc: post <post@spesialenheten.no>





---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2011/2/16
Subject: Anmeldelse av vendetta
To: eribsskog@gmail.com


Hei,

jeg prøver å stable quizze-kanalen #quiz-show på EFnet på beina.


(Jeg har vært op der siden 1997, og er tidligere quiz-show-mester, før Chetil tok over vel, må man vel si).


Men noen tok 'take-over'.

Og nå gikk jeg inn på kanalen, og fikk denne meldingen:

[20:58] <@_cons_awa> [20:57] ->> You were kicked from #quiz-show by Snill (chrisgli@64.32.24.66) Reason (banned:Senti la vendetta!)

[20:58] <@_cons_awa> dem har visst starta vendetta
[20:58] <@_cons_awa> men men
[20:59] <@_cons_awa> veit ikke hvem dem er engang
[20:59] <@_cons_awa> men men

[20:59] ->> Snill is chrisgli@64.32.24.66 (tester)
[20:59] ->> Snill is on: @#Judas @#quiz-show
[20:59] ->> Snill using irc.teksavvy.ca (TekSavvy Solutions)

[20:59] ->> snill :End of /WHOIS list.
[20:59] <@_cons_awa> [20:59] ->> Snill is chrisgli@64.32.24.66 (tester)
[20:59] <@_cons_awa> [20:59] ->> Snill is on: @#Judas @#quiz-show

[20:59] <@_cons_awa> [20:59] ->> Snill using irc.teksavvy.ca (TekSavvy Solutions)
[20:59] <@_cons_awa> [20:59] ->> snill :End of /WHOIS list.

[20:59] ->> 64.32.24.66 resolved to 64.32.24.66
[20:59] <@_cons_awa> [20:59] ->> 64.32.24.66 resolved to 64.32.24.66
[21:00] <@_cons_awa> snill er i usa:
[21:00] <@_cons_awa> Your IP address is 64.32.24.66

[21:00] <@_cons_awa> City: Missoula
[21:00] <@_cons_awa> Country: United States
[21:00] <@_cons_awa> Continent: North America

Altså at en som kaller seg 'snill' har noe vendetta mot meg.


Jeg kjenner ingen i USA, og vet ikke hvem disse take-over-folka, (snill og ugundu, osv), er.

Jeg ønsker å anmelde disse for vendetta-virksomhet.

Jeg ønsker gjerningsmennene tiltalt og straffet.


Sender kopi til Spesialenheten, siden dere hos politiet ikke svarer.

Med hilsen

Erik Ribsskog











Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter