Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 19. mars 2011

Jeg sendte en e-post til Fitjar Såpekokeri




Gmail - Din henvendelse










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Din henvendelse











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Sat, Mar 19, 2011 at 9:47 AM




To:
Jorunn Hernes <jorunn@fitjarsoap.no>






Hei,

det er noen som driver å tuller med meg på nettet, og har sendt tullebestilling, i mitt navn.

Så den e-posten må dere bare se bort fra.

Men faren min, Arne Mogan Olsen, han har faktisk vært såpekoker, på 70-tallet husker jeg.


Charlotte kosmetikk, het merkenavnet hans, (etter min søster Pia Charlotte), og han solgte såpe blant annet i Hokksund, hvis jeg har forstått det riktig.

Er det vanlig å oppkalle såpefirma etter navnene til døtrene sine, hadde jeg nær sagt.


Noen ganger, har jeg lurt litt på om han har putta søstera mi i såpa, og erstatta henne med en bytting, for søstera mi har krøllete hår, blant annet, og det har ingen andre i slekta.

Er det mulig å myrde folk og bli kvitt liket ved å putte fettet i såpa og brenne noe i sentralfyring med ved og oljebrenning og lage glassfiberbår av sjelettet, som jeg har tenkt på noen ganger, når jeg nesten har hatt mareritt, eller hva man skal si.


Beklager hvis det bli litt makabert innhold i e-posten!

Mvh.

Erik Ribsskog


2011/3/19 Jorunn Hernes <jorunn@fitjarsoap.no>



Hei Erik,

Vi har mottatt en henvendelse fra deg, hvor du skriver: "Hei.
Jeg trenger en såpe. Kan dere hjelpe meg?
Mvh Erik Ribsskog
"

Jeg er litt usikker på hva du mener med denne henvendelsen, Fitjar
Såpekokeri er et såpekokeri. Vi selger såpe. Svaret er ja. Vi kan
skaffe såpe. Du finner lenke til nettbutikken på vår hjemmeside.

Si endelig fra dersom det er mer spesifikke spørsmål jeg kan hjelpe
deg med.

Vennlig hilsen Jorunn

--











Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter