Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 21. mars 2011

Jeg sendte en ny e-post til Rikspolisstyrelsen, i Sverige




Gmail - Oppdatering/Fwd: Vd: Sv: Anmeldelse av forfølgelse










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Oppdatering/Fwd: Vd: Sv: Anmeldelse av forfølgelse











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Mon, Mar 21, 2011 at 10:02 AM




To:
rikspolisstyrelsen <rikspolisstyrelsen@polisen.se>






Hei,

dette er en oppdatering for min forespørsel, om å få sende anmeldelser til Sverige, på norsk eller svensk.

Stockholms-polisen, ber meg sende til mitt lokale politi.


Problemet er at Merseyside-polisen, har kalt meg 'Miss Erik Ribsskog', (noe jeg har klaget om til IPCC, i Manchester, som inte svarar).

Så jeg synes det blir nedverdigende, for meg, om jag måste senda nogot, til Merseyside-polisen, (når dom inte har fått nogot påtal for det).


Så derfor undrar jag om jag kan senda til Sverige, eftersom Sverige ochså er EU-land, og jag är van med svenska, från mitt arbete, her i Liverpool, for Bertelsmann/Microsoft sin skandinaviska produkt-aktivering, över telefon, og siden jag är från Østlandet, i Norge, og har väkst up, på 70 och 80-talet, med två svenska och en norsk TV-kanal, så da har man lärt lite svenska, for å si det sånn.


Men men.

På forhånd takk for eventuell hjelp, siden polisen i Norge, dom näkar at akseptera at ta imot anmelingar, från utlandet numera, även om dom aksepterade at ta imot dom förut, (i 2007 eller 2008), men numera har dom svengd, og nekar nu ta imot mina anmeldingar, tvärt imot, hva jag har avtalat med polisen i Norge, nemlig at dom sa det var okey, (hos Polisen i Drammen), om jag sende anmeldingar pr. e-post, om jag skrev en 'påtalebegjering'.


Men sedan har norsk polis 'clouded' detta, och prøver at skapa forvirring, med et nytt tilbod om at anmelda stjålna syklar, från polisen i Norge sin web-site.

Så dom prøvar å låtsas at jag blandar med deras nya ordning for sykkel-anmeldingar, men det gör jag inta alls.


Polisen i Norge er nu ungefär som polisen i gamla Sovjet, vil jag säga, og er ungefär umogleg, å ha nått givande kontakt med alls.

Tyvärr.

På forhånd takk for eventuell hjelp!


Mvh.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Polismyndigheten Stockholm <polismyndigheten.stockholm@polisen.se>

Date: 2011/3/21
Subject: Vd: Sv: Anmeldelse av forfølgelse
To: eribsskog@gmail.com




---------- Forwarded message ----------
From: "AB Anmälningscentral" <ab.anmalningscentral@polisen.se>

To: "Polismyndigheten Stockholm" <polismyndigheten.stockholm@polisen.se>
Date: Mon, 21 Mar 2011 09:48:51 +0100
Subject: Sv: Anmeldelse av forfølgelse




Polismyndigheten i Stockholms Län
106 75 Stockholm
Telefon: 114 14
polismyndigheten.stockholm@polisen.se


Du vill göra en anmälan gällande personförföljelse.


Hej Erik


Brottsforumet ligger där Du bor. Där får Du göra Din anmälan.


Vänliga hälsningar
Anita Hahne
Polisens Kontaktcenter i Stockholms län


Om du drabbats av stöld eller förlust och vill göra en polisanmälan eller tilläggsanmälan, kan du gå in på Stockholmspolisens hemsida www.polisen.se Mer information finns på hemsidan.



>>> Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 06:25 2011-03-16 >>>
Hei,



jeg vil anmelde en som heter Marius Lund Larsen, for å forfølge meg på internett.


Han har under nicket trench, på irc, tatt over både mitt nick, (john_cons), og min irc-kanal, (#blablabla), (på EFnet).


Det er personforfølgelse mener jeg.


Jeg bor i England, og anmelder via Sverige, grunnet språket.


Håper dette er i orden!


Mvh.

Erik Ribsskog










Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter