Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 9. april 2011

Jeg sendte en e-post til Gumtree




Gmail - Hoax/Fwd: Gumtree Email Alerts










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Hoax/Fwd: Gumtree Email Alerts











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Sat, Apr 9, 2011 at 9:43 PM




To:
lawenforcement@gumtree.com






Hi,

this is a hoax.

I have not answered any Gumtree-ads about a female cat.

I'm the victim of a campaign on the internet, and get e-mails from mental hospitals etc.


Regards,

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Gumtree Email Alerts <no-reply@gumtreealerts.com>

Date: Thu, Mar 17, 2011 at 3:12 PM
Subject: Gumtree Email Alerts
To: eribsskog@gmail.com










































Having problems viewing this email from Gumtree?

Click here to view it in your browser
















GUMTREE








Get what you want fast with


Gumtree Email AlertBeta














Gumtree on Facebook

LIKE GUMTREE ON FACEBOOK










IMPORTANT INFORMATION ABOUT YOUR EMAIL ALERT FOR THE FOLLOWING CRITERIA

































Your reply to ad 75190156 has been sent. Still looking? Do it the easy way and sign up for an email alert. Just tell us what you're looking for (category, price range, location etc.) and we'll send you emails that match your preferences. You can create as many alerts as you like, and turn them off the moment you’ve found what you're looking for.






We want to help you get to what you want, faster. Every minute new ads are put up on Gumtree. Create an Email Alert and you could be one of the first to see ads like these:










































ARROW GUMTREE

Receive email alerts like this in your inbox!

Create alert

Start new alert | Help | BACK TO TOP back to top












Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter