Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 4. april 2011

Nå lå det et brev under døra her. Det var spesielt

PIC_0844

PS.

Det virker som at the Landlord nå vil kontakte retten, for å få en 'possession order'.

Så nå tror jeg at det blir gjort riktig her.

Det var vel ikke værst, tror jeg, isåfall.

(Så dette var visst ikke snakk om falske e-poster, likevel, som noen i Langhus skrev Google-melding om, tidligere idag.

Men men).

Ikke dårlig.

Så sånn er vel det.

Så da får jeg nok høre fra retten, tror jeg.

Og da vil jeg nok også få en sjanse til å fortelle min versjon, i denne saken, (håper jeg ihvertfall).

Så da vil nok de slå ned på den uretten som har blitt begått mot meg, (ved at varmvannsberederen ikke ble fikset på to år, og at de lyver om søppelkasting-ordningen osv.), håper jeg.

Så vi får se hvor rettferdig den rettsprosessen kommer til å bli.

(Jeg må nesten sette en sånn lapp foran øye jeg nå, sånn som han tidligere sjefen for søstera mi, da hu jobba på en av hans barnehager vel, i Oslo, på 90-tallet.

Han i Fremskrittspartiet, som ble forsøkt kasta ut av en leilighet på Aker Brygge, for noen år siden.

Han har også vært på johncons-blogg, forresten.

Holstad heter vel han, forresten).

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Her er mer om dette:

img070

PS 3.

Her er mer om Henning Holstad, i Fremskrittspartiet, som har vært på johncons-blogg, i 2008, faktisk:

http://johncons-mirror.blogspot.com/2008/10/e-post-til-henning-holstad-in-norwegian_5665.html

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter