Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 10. mai 2011

Jeg sendte en ny e-post til City Self-Storage




Gmail - Klage










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Klage











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Tue, May 10, 2011 at 1:44 AM




To:
colosseum@cityselfstorage.com


Cc:
Solvit Norway <solvit-norway@nhd.dep.no>


Bcc:
fn-sambandet@fn.no






Hei,

jeg så forresten nå, på internett, da jeg søkte på 'eiendomsrett', at eiendomsrett, er en menneskerettighet, ifølge artikkel 17 i menneskerettighetserklæringen til FN vel.

Så dere kan ikke bare skusle med min eiendomsrett, (som dere gjør, mener jeg), da bryter dere mot mine menneskerettigheter.


Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2011/5/6
Subject: Klage
To: "colosseum@cityselfstorage.com" <colosseum@cityselfstorage.com>



Hei,

jeg driver nå og rydder her i leiligheten min, i England, og fant en gammel faktura fra dere, fra august 2007.

Der står det ikke noe om at jeg skylder dere penger, så jeg regner med at jeg var ajour da.


Jeg ble arbeidsledig, et år senere, og har hatt problemer med å betale leia, her fra England.

(Det har vært kronglete, og det har vært snakk om høye bankgebyr.

Men i det siste har jeg funnet ut, at firmaer tar imot betalinger med PayPal over landegrensene.


Men mye lavere gebyr.

Kanskje dere har startet å akseptere PayPal?).

Grunnen til at jeg klager, er at dere ikke kan gjøre rede for, på en klar og tydelig måte, hvordan situasjonen er, med mine dyrbare ting, (og Heimeverns-ting, mm)., som er lagret hos dere, i Oslo.


Kan dere være vennlig å gjøre rede for hvor mine ting er?

Jeg har har holdt dere løpende oppdatert om min økonomiske situasjon, siden fra før august 2007.

Så jeg holder City Self-Storage ansvarlige hvis det har skjedd noe med mine ting hos dere.


For jeg har holdt dere løpende oppdatert.

Hele tiden, vil jeg si.

Så dere burde ikke ha noen unnskyldning, for å ha rotet til dette.

Det må i såfall ha vært ønsker fra dere, i såfall, vil jeg si.


(Jeg synes jeg har tydet noe uvennlig tone, over telefonen og hun lederen deres var veldig vag, og sier bare at tingene mine er på et trygt sted, eller noe.

Med en vaghet som ikke hører hjemme når det gjelder forretningsskikk, mener jeg, som var blåruss.


Med ønske om at dere kan være vennlige å avklare dette, ettersom dette er snakk om ting som er viktige for meg, av både økonomiske, heimevernsmessige og sentimentale grunnet.

Mvh.


Erik Ribsskog

PS.

Sender med scannet kopi av fakturaen jeg refererer til ovenfor.







img001.jpg
354K






Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter