Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 30. mai 2011

Jeg sendte en ny e-post til Merseyside-politiet




Gmail - Report of crime/Fwd: Reservation / Rate Question - 20110529-122640055 (Ticket# 05292011M32150003:AR0002)










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Report of crime/Fwd: Reservation / Rate Question - 20110529-122640055 (Ticket# 05292011M32150003:AR0002)











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Mon, May 30, 2011 at 5:50 PM




To:
Matrix.disruption.team@merseyside.police.uk






Hi,

someone are ordering a lot of hotel-rooms, in my name, in Liverpool.

Must be part of a plot, to make me lose control, my landlord wants to throw me out in co-operation with the County Court.


Must be some mafia-stuff.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: Mon, May 30, 2011 at 5:45 PM
Subject: Re: Reservation / Rate Question - 20110529-122640055 (Ticket# 05292011M32150003:AR0002)
To: HelpUK@hiltonres.com


hoax



On Sun, May 29, 2011 at 9:49 PM, <HelpUK@hiltonres.com> wrote:


Dear Dr. Ribsskog,



Thank you for contacting the Hilton Internet Contact Center. It is my pleasure to assist you today with your reservation inquiry.



I apologize, in as much as I want of help. As rates and availability are time and date sensitive, and therefore subject to change, we cannot quote rates or book reservations via email.


For full information regarding rates and availability, I recommend browsing our website. Please try the following:


1) Go to www.hilton.co.uk and locate the ?Find a Hotel? window on the right side of the page. Enter the name of the city in which you are interested. A window will list all locations that matched your entry. Select the
appropriate location. Choose the date of arrival, and date of departure, number of guests and number of rooms. Click on the ?Find hotels? button.


2) A list displaying all available hotels in the area loads. Click on 'Book' next to the hotel you are interested in.


3) A list of available room types loads. Click on 'Book' next to the room type and the offer you wish to book. If the hotel is fully booked for the requested dates, please use our demand calendar to choose alternative dates that may suit you.



Thank you for your loyalty to Hilton Worldwide. Should you require further assistance, please do not hesitate to contact us. If you prefer to speak with someone directly, please call Hilton Reservations and Customer Care at 0870 242 1351.



If you are unable to access the above number, please visit
http://www.hilton.com/en/hi/feedback/hrwfone.jhtml
for a list of our Worldwide Reservation Offices and their telephone numbers.



How are we doing?




Hilton Worldwide strives to offer the world?s best customer service in every interaction. We would love to hear your thoughts on your experience with the last email representative to assist you. Please click on the survey link below to be redirected to a new
survey tool geared towards improving the service our email team provides. If the URL does not present itself as clickable, please copy and paste the URL into a new browser to be directed to the survey page.

http://www.4feedback.net/cgi-bin/launcher.cgi?CMID=11351540&AGNT=AGNT282&TCK=05292011M32150003



Sincerely,



Philip O.

Internet Coordinator

Hilton Internet Contact Center

Hilton Reservations and Customer Care

www.hiltonworldwide.com



Hilton travel should take you places with more than 3,000 hotels and 500,000 rooms worldwide to serve your travel needs.

-------------- Original Text -----------------

Date : 05/29/2011 12:33:58

Hi.I need a place to stay from june 3rd. Please help!Dr. Erik Ribsskog





This transmission is not a digital or electronic signature and cannot be used to form, document, or authenticate a contract. Hilton and its affiliates accept no liability arising in connection with this transmission.
© 2011 Hilton Worldwide Proprietary and Confidential















PS.

Altså, for å gjøre det klart, så har ikke jeg råd til å flytte inn på Hilton, eller noe annet hotell.

Jeg har knapt råd til mat, og har vel ikke kjøpt meg noen nye klær på et år nå vel.

Jeg får 135 pund, hver 14. dag, i arbeidsledighetstrygd, som skal gå til strøm, telefon, vannavgift, til å nedbetale council-tax jeg skylder, fra tidligere år, og andre regninger.

Og jeg har ikke noe oppsparte midler.

Jeg er blakk som en kirkerotte, etter å ha blitt tulla med av all verdens myndigheter, i flere år.

Jeg har ikke engang råd til å flytte inn på hostell.

Og jeg har aldri kalt meg 'Dr.'.

Dette her er noe helt hinsides.

Norge sitter og kikker på dette her, uten å gjøre noe.

Jeg tror det er få andre folkeslag enn nordmenn som ville klart å gjort det.

Fulle av dritt, er det det som nordmenn er?

Det kan virke sånn, synes jeg.

Hvis jeg hadde fått arven min, (etter min mormor, Ingeborg Ribsskog), så kunne jeg kanskje ha bodd på hotell eller hostell, mens jeg prøvde å finne noe annet sted å bo.

Men Tingretten i Larvik, har gitt bort arven min, til min tante Ellen og onkel Martin.

Og jeg får ikke engang Fri Rettshjelp, for å få min rettmessige arv.

Så Norge er et jævla høl fullt av drittsekker.

Dette er bevist nå, mener jeg.

Jeg har hatt over en million sidevisninger, på denne bloggen, fra nordmenn, som ikke engang skriver i avisa.

Hipp hipp hurra.

Hurra hurra hurra.

Erik Ribsskog

PS 2.

For å si det sånn.

At hvis alle i Norge, hadde blitt drept, i en atomkrig, eller noe.

Så hadde jeg syntes at det var greit.

For dere er så fulle av dritt likevel.

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter