Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 7. juli 2011

Jeg har ikke noe med de Lange å gjøre. Hvor får dere det fra? johncons-blogg er helt uavhengig

stig amadeus de lange

http://forum.hegnar.no/thread.asp?id=2035669

PS.

Jeg sendte en klage om dette:




Gmail - Klage










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Klage











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Thu, Jul 7, 2011 at 6:53 AM




To:
sohaugen@hegnar.no






Hei,

noen på forumet deres skrive at jeg har noe med en de Lange å gjøre:



Dette er ikke riktig.

Nedover i tråden står det også at jeg stalker folk og offentlig gjør navn på kundene på min webbutikk.

Dette er ikke riktig.

Dette er bare folk som vil sverte meg av en eller annen grunn.


Kan ikke dere rydde opp, her er dere som et talerør for mobbere, (såkalt 'berme').

Jeg ser dere holder til i Hoffsveien, på Skøyen, kanskje dere kjenner ei dame jeg var sammen med der, noen måneder på begynnelsen av 1990, som heter Laila Johansen, som seinere flytte til England, og muligens Dokka vel.


Eller min stesøster, Christell Humblen, som bodde i Hoffsveien, 4-5 seinere vel, i 1994 eller 1995 vel.

Selv om hu vel for det meste satt hjemme og så på TV, husker jeg hu sa, en av de sjeldne gangene jeg var på besøk der.


(Det var vel bare den ene gangen, tror jeg, at søstera mi Pia dro med meg og broren min Axel dit.

Og da sa Christell, etter at vi hadde gått ut døra, at Axel og jeg ligna på hverandre, så hu nesten ikke så forskjell.


Enda jeg var kanskje 24-25.

Og Axel 17-18.

Så det var spesielt.

Var hu uhøflig da?

Det kan man kanskje lure på.

Sorry at jeg fleiper litt på slutten her.


Men jeg var seriøs om at dere kanskje burde rydde opp litt i den anonyme svertingen av meg, som foregår hos dere, ser jeg.

Med hilsen

Erik Ribsskog







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter