Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 5. juli 2011

Jeg sendte en ny e-post til Deichmanske bibliotek




Gmail - Ad din henvendelse pr epost 5. juni 2011










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Ad din henvendelse pr epost 5. juni 2011











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Tue, Jul 5, 2011 at 12:59 PM




To:
Greta Bruu Olsen <greta-bruu.olsen@kul.oslo.kommune.no>






Hei,

jeg har søkt i Dagbladet.no's arkiv nå, og de var visst medarrangører, stod det:



Dere hadde ikke hatt mulighet til å sjekke for Dagbladet og, for den uka i 1993?

(På 'Erik Ribsskog' og 'Rimi Munkelia').

Beklager at det var feil informasjon tidligere!


På forhånd takk for eventuell hjelp!

Mvh.

Erik Ribsskog


2011/6/7 Greta Bruu Olsen <greta-bruu.olsen@kul.oslo.kommune.no>




Hei


Du spør om hvor fort du løp i Oslo løpet i 1993.


Jeg har nå sett i gjennom mikrofilmene for Arbeiderbladet og
Aftenposten for datoene 24. og 25. mai 1993. Jeg kunne ikke finne noen
resultatlister for Oslo-løpet.



Dette var før internett ble vanlig og de opplysningene
finnes vel bare i arrangørens arkiv. Jeg foreslår at du kontakter arrangørene.
Det kan jo være at de fortsatt har oppbevart et papirarkiv, men det tviler jeg
på siden dette er så langt tilbake i tid.



Det andre spørsmålet ditt vedrørende liste over bøker du har
lånt fra 1989-2004 er umulig å svare på.


Når bøker blir levert tilbake, blir de automatisk fjernet
fra lånerens kort. Dette er av hensyn til personvernet.





Greta Bruu Olsen


Gruppeleder


Voksenavdelingen


Deichmanske bibliotek, Kulturetaten


Oslo kommune



Telefon dir: 23 43 28 21


Sentralbord: 23 43 29 00



www.deichman.no













Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter