Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 21. juli 2011

Min tremenning, Øystein Andersen, (aka. ØA), er en kjent 'gamer', som har vært med i verdensmesterskapet i Tekken, osv., (hvis jeg ikke tar helt feil)

øa tekken

PS.

Her er mer om dette:

mer om øa tekken

http://www.home.no/violet2k/tekken_4_nm_2002.htm

PS 2.

Enda mer om dette:

enda mer om øa tekken

http://www.gamereactor.no/anmeldelser/118889/Tekken+6/

PS 3.

Øystein er visst også med i en engelskspråklig Tekken-video, fra 1998:

tekken øa 98

http://www.youtube.com/watch?v=tSQ3isRcL_0

PS 4.

Her er mer om dette, (Øystein, aka. ØA, aka. Heihachi, dukker opp cirka 2.04 ut i videoen vel):



PS 5.

Det her er automatfirmaet, til ØA, (og Glenn Hesler vel), som jeg jobba for, under påskepermen, i militæret.

Jeg lagde et regnskapsprogram, (i DataEase), som ØA og Glenn trodde at dem kom til å trenge, hvis firmaet deres kom til å gå veldig bra.

Jeg jobba hjemmefra, (på Ungbo, på Ellingsrudåsen), som selvstendig næringsdrivende egentlig, (på samme måte som da jeg jobba på vegne av Packaging Europe, for 2-3 år siden).

Jeg fikk en ekstra fridag, fra militæret, for å jobbe på det her programmet.

(Jeg søkte vel egentlig om tre fridager.

Noe sånt).

Dette var fordi at jeg ønsket å ha arbeidserfaring, fra å jobbe med data, sånn at jeg lettere kunne få datajobber, etter militæret.

Etter at militæret sparka meg fra en datajobb, uten noen ordentlig grunn.

Og jeg måtte være infanterist, under hele verneplikten.

Men jeg fikk ihvertfall designet et regnskapsprogram da, for firmaet til ØA og Glenn.

Og da fikk jeg 3.000 i betaling for arbeidet vel, og fikk mye av betalingen i mynter(!), (siden de måtte tømme spilleautomatene, for å få råd til å betale meg).

Og ØA ville ikke være med på møter, om programmet, så det ble ikke sånn han ville ha det.

Og jeg måtte fikse på det seinere, og brukte unødvendig lang tid på det, siden dette problemet ikke ble funnet, under design-fasen.

Og man kan vel se i videoen, i PS 4, at ØA ikke er en spesielt god taper.

Sommeren 1992, noen måneder før både ØA og jeg skulle i militæret.

ØA var i Madla, ved Stavanger, i Sjøforsvaret, eller noe, vel.

Og vi hadde en løpekonkurranse, fra Statoil, i Lørenskog, og til ØA og dem sitt hus.

For ØA utfordret meg, var det vel.

Som jeg vant da.

Og etter det, så ble vi vel aldri noe særlig gode kamerater igjen.

Og ØA dimma før tiden, fra militæret, grunnet kneskader vel.

Og da søstera mi, Pia, flytta inn hos meg, på Ungbo, etter militæret.

Så dukka plutselig ØA opp en dag, og fortalte det, at han ikke ville være kamerat med meg lengre.

(Av en eller annen grunn, som han ikke sa).

Mens søstera mi også satt i stua der vel.

Og etter det, så har jeg ikke hatt så mye med ØA å gjøre.

(Selv om jeg fortsatte å være kamerat med Glenn Hesler, (som jeg kjente gjennom ØA), og som flytta inn på Ungbo der, etter å ha sagt fra til meg, om at han ville det, (og jeg da spurte Ungbo-dama om det var greit. Så vi var nesten som Friends, eller Seinfeldt, på Ungbo, det var meg og Pia og Glenn, (før Keyton, fra Somalia, og Hildegunn og Rune, som Pia og Hildegunn sa var homo, begynte å dukke opp der da)).

Så sånn var det.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 6.

Her er mer om dette:

jobba for firmaet til ØA

http://www.gulesider.no/finn:arcade?bc=0&q=arcade

PS 7.

Jeg har også hatt en avstemning, om ØA, på johncons-blogg forresten, (som kanskje noen av leserne husker, at jeg har hatt om mange slektninger og tidligere kamerater, osv., mest for å huske egentlig, hvorfor jeg ikke burde ha noe mer med dem å gjøre, (for det er ikke alltid så lett å huske sånt. Man husker kanskje best de kula tinga, som har skjedd, og ikke så godt de kjedelige. Det er mulig):

avstemning øa

http://johncons-mirror.blogspot.com/2010/04/det-vrste-tremenningen-min-ystein.html

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter