Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 19. august 2011

Jeg sendte en anmeldelse til Northumbria-politet




Gmail - Report of crime/Fwd: Erik, please verify your email address










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Report of crime/Fwd: Erik, please verify your email address











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Fri, Aug 19, 2011 at 11:37 AM




To:
e-policing.mailbox@northumbria.pnn.police.uk






Hi,


someone have registered me on to a gay dating site.


I wanted to report this as identity theft and harassment, (since I'm straight, and don't want other people using my identity).


Yours sincerely,


Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Sunderland Gay Dating <noreply-7077@wldemail.com>

Date: Fri, Aug 19, 2011 at 4:52 AM
Subject: Erik, please verify your email address
To: eribsskog@gmail.com









To ensure all messages are delivered to your inbox please add noreply-7077@wldemail.com to your address book or safe senders list. Need help?





















Erik,


Thank you for joining Sunderland Gay Dating.


To get started all you need to do is to click on the the link below, or paste it into your browser. Once you've done this you're ready to enjoy the site.


(sensurert av johncons-blogg)

We look forward to seeing you soon,


The Sunderland Gay Dating team.










Terms of Use | Privacy Statement | White Label Dating
Not interested anymore? Unsubscribe by changing your email preferences.

Please do not reply to this email. To contact us please send a support message.









Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter