Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 8. august 2011

Jeg sendte en e-post til Finstad Frukt, i Sande




Gmail - Fruktopplegger Rimi Karlsrud rundt 1994










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Fruktopplegger Rimi Karlsrud rundt 1994











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Mon, Aug 8, 2011 at 8:57 PM




To:
hans@finstad.no






Hei,

jeg er fra Berger, like ved Sande, hvor dere holder til, og har jobba som butikksjef i Oslo.

Jeg jobba litt som ekstrahjelp, på Rimi Karlsrud, i Oslo, rundt 1994, før jeg ble leder i Rimi, så jobba jeg i tre Rimi-butikker, (som alle nå er solgt til andre kjeder), rundt Lambertseter.


Dere hadde en lyslugga kar, som jobba på Rimi Karlsrud, med å legge opp frukta.

En litt kraftig plugg, var han vel også vel.

Han og jeg og noen andre, var på Unge Høyre-møte, hos butikksjefen der, Magne Winnem fra Røyken, som jeg kjente fra Gjeders VGS., siste året, russeåret, for Kristin Sola, fra Sande, fant sånt skjema for meg, for å søke på samarbeidsordningen, mellom Buskerud og Vestfold, så kom jeg inn på datalinje, som jeg ville gå på, i Drammen, for de hadde bare markedsføring og regnskap, i Sande.


Jeg er nå forfulgt av noe 'mafian', har jeg overhørt, i Oslo, i 2003 og 2004, og ble forsøkt myrdet, i Kvelde, i 2005.

Jeg får ikke mine rettigheter fra politiet, som ikke vil forklare meg hvem den her 'mafian' er engang.


Jeg prøver å få kursbevis og attester fra Høyre, men de vil ikke sende.

Jeg prøver derfor å finne ut hvem jeg var på kurs med igjen, hjemme hos Magne Winnem.

Hva het han fruktoppleggeren deres, fra Rimi Karlsrud igjen, husker dere det?


På forhånd takk for eventuelt svar!

Mvh.

Erik Ribsskog









PS.

Det var vel høsten 1993 kanskje, at Rimi Karlsrud, la om fra Rimi Grunnsortement, til Rimi Mellomsortement, mener jeg å huske.

Og da var jeg med å jobbe da, og bygde om hyller, osv.

Og måtte vaske gulvet osv., husker jeg, ettersom hyllene ble flytta vel.

Men men.

Og da var Magne Winnem butikksjef da.

Og han fruktkaren var der, siden de bygde om.

Og også distriktsjef Anne Katrine Skodvin var der, husker jeg.

Og han fruktkaren klagde på Winnem og Skodvin, siden jeg måtte stå på knea og skrubbe gulvet på Rimi Karlsrud.

Han mente at vi burde bruke en sånn svaber, eller skurekost, eller noe da.

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter