Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 10. august 2011

Jeg sendte en ny Facebook-melding til Suli Savoldelli







  • Suli Savoldelli

    21. september 2010

    Suli Savoldelli


    • Barack Obama is my Cousin.
    /div>


  • Erik Ribsskog

    21. september 2010

    Erik Ribsskog


    • Really?

      Are you Solveig Savoldelli, half-sister of my cousin Rahel Savoldelli and daughter of Reto Savoldelli?

      (Who I have no contact with any longer).

      Do you still live in the Basel-area?

      How is my cousin Joakim?


      I heard he died in the 90's?

      Erik Ribsskog


  • Erik Ribsskog

    18. mars

    Erik Ribsskog


    • Salute,

      warum Ellen gescriben gescriben?

      Ich keine geld Ingeborg, nein.

      Warum?

      Ellen bist vansinich, ja?

      Salute!

      Erik Ribsskog


  • Erik Ribsskog



    • Kjære Solveig/Suli,

      wier gets Ihr?

      Ellen leben Helvetia, ja?

      Ellen leben Norwegan, nicht?

      Aber, Diderik doch??

      Diderik leben Helvetia, nein?

      Diderik leben Norwegen, ja?

      Hm.


      Danke schön für Ihre svar!

      Erik Ribsskog, din halvsøster Rahel, (som ikke svarer meg), sin fetter


  • Erik Ribsskog



    • Suli,

      warom ihre fraunde gesent diese scriben:


      for ca. en time sidenJosefine de Groot
      ..

      Nein nicht nien.

      Nicht gut!

      Ihre swester Rahel nicht Facebook einmal?

      Erik



  • Erik Ribsskog



    • Ich been Erich


  • Erik Ribsskog

    for ca. ett minutt siden

    Erik Ribsskog


    • Hi Suli,

      I'm moving back to Norway now, (since I'm being thrown out, here in the UK).

      Can you ask Rahel if she can borrow me some money, to rent a new flat in Oslo/Norway?

      Best regards,


      Erik Ribsskog







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter