Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 4. august 2011

Mer fra University of Sunderland Alumni




Gmail - Bridge 2011










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Bridge 2011











AskAlex@WearUnited.org
<AskAlex@wearunited.org>



Thu, Aug 4, 2011 at 3:34 PM




Reply-To:
joanne.dann-1@sunderland.ac.uk


To:
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
















WearUnited
























Bridge 2011



Dear Alumni,


Hope you are well and enjoying the warm weather!

We have been really busy with our recent graduation ceremonies, meeting our new graduates and welcoming them to our online alumni community www.wearunited.org

If you haven't logged on recently or your personal contact data has changed why not take a moment to log on and update us so that we can reconnect with you? We are always happy to catch up with your stories, career moves and achievements. Drop us a line at askalex@wearunited.org and keep us up to date with your news.

Our 2011 annual Bridge magazine is hot of the press and available to view here

If you would like to receive a hard copy of the magazine just email us and we will arrange to post one out to you.

Looking forward to hearing from you!


Jo & Sarah
Development & Alumni Team


























Home | Privacy Policy | Email Preferences

If you would prefer not to receive UoS alumni enews, please email us to unsubscribe















Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter