Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 8. september 2011

Jeg lurer paa om det her er noe tull. Coventry er ganske langt unna Sunderland, for aa si det saann. Men men

fromGavin gavin.bonallie@getawilltoday.net via srs.bis7.eu.blackberry.com
reply-togavin.bonallie@getawilltoday.net

toeribsskog@gmail.com

dateThu, Sep 8, 2011 at 12:53 PM
subjectYou have been selected!
mailed-bysrs.bis7.eu.blackberry.com

hide details 12:53 PM (8 minutes ago)



GWT MANAGEMENT/CONSULTANT RECRUITMENT AND ONLINE LAUNCH EVENT

SUNDAY 18th SEPTEMBER 2011
1030 - 1430

THE HOLIDAY INN COVENTRY
HINCKLEY ROAD COVENTRY CV2 2HP

On the 18th of September GWT will be holding a presentation day, to offer new potential managers/consultants the opportunity of applying for limited positions around the U.K. There will also be a demonstration of the market leading GWT “Flame” software, which is taking the Will industry by storm. Organisations interested in using this service will have an opportunity to see how this versatile system can literally create new customers.

After assessing your CV you have been invited to attend this meeting, please reply with confirmation of your attendance and how many seats you would like to reserve.

Please note this is an invitation only event, please do not attend unless you have confirmed, as registration on the door will be taken.

The event will start at 10.30am with coffees with the seminar starting at 11am and ending at 2pm.

Potential new managers may be asked to stay behind for a further 45 mins to discuss the individual roles.


Directions
BY CAR: FROM JUNCTION 2 OF M6/M69 FOLLOW SIGNS FOR COVENTRY A4600. GO ACROSS 1 MINI-ROUNDABOUT & HOTEL IS 100 YARDS ON LEFT
(VERY NEAR THE COVENTRY HILTON HOTEL WHERE THE TRAINING WEEKENDS ARE HELD)


Regards
Gavin Bonallie
Field Director

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter