Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 23. september 2011

Jeg sendte en ny e-post til Northumbria-politiet

from [Available] Erik Ribsskog eribsskog@gmail.com
to e-policing.mailbox@northumbria.pnn.police.uk
cc professionalstandards@northumbria.pnn.police.uk
bcc "Liverpool County, Enquiries"
date Fri, Sep 23, 2011 at 11:58 AM
subject Report of crime/Fwd: Mer fra One.com
mailed-by gmail.com

hide details 11:58 AM (0 minutes ago)

Hi,

this person is sending me a lot of uwanted e-mails.

I think that's harassment.

Erik Ribsskog

PS.

I send copy e-mails to the PSD since my e-mails are being ignored, by the Northumbria Police, and to the IPCC, since PSD pretend not to understand this.


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ødegård
Date: 2011/9/22
Subject: Mer fra One.com
To: eribsskog@gmail.com


"Du har ikke gjort brug af det opsigelseslink sendt til dig d.
14.07.2011, hvorfor dit webhotel fortsat er aktivt.

Du opsiger ved at følge nedenstående fremgangsmåde. Bemærk venligst at
der findes to måder:

1) Opsigelse online via opsigelseslink eller
2) Indsende en skriftlig opsigelse. Husk underskrift!

Desværre kan opsigelse ikke ske pr. e-mail."

Dette er da ganske forståelig. Så hvorfor fortsetter du å forsøke å si
opp via epost? De sier jo klart og tydelig at du IKKE KAN DET.
Om du ikke klarer å følge reglene deres (som du har godtatt ved å
godta reglene for kjøp), så kan du jo fort måtte betale for enda et år
om 8-9 måneder...

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter