Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 13. september 2011

Mer fra hostellet

Idag, naar jeg skulle paa biblioteket.

Saa gikk jeg ut av hostellet, saa banket the Landlady paa vinduet til kontoret.

Saa gikk jeg inn doera til hostellet igjen.

Saa kom han assistenten Nel, (heter han vel), med lue paa seg forresten, og gikk ut doera, naar jeg gikk inn.

Saa sa han noe med 'cut my fingers off', og uffa seg da, og holdt opp haanda.

Saa han dramatiserte litt, virka det som.

Jeg kunne jo heller ikke vite det, at han gikk ut doera samtidig med at jeg gikk inn.

Men at han skulle klare aa kutte av seg fingerene av den grunn da.

Saa fikk jeg et brev fra United Utilities av han.

Saa gikk jeg i retning av biblioteket.

Saa kjoerte han assistenten og the Landlady avgaarde vel.

(Uten at jeg la merke til hvordan bil de kjoerte, for jeg gikk motsatt vei, av der bilen deres stod).

Saa saann var det.

Bare noe jeg tenkte paa.

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter