Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 6. oktober 2011

Jeg sendte en ny e-post til One.com

fromErik Ribsskog eribsskog@gmail.com
tosalg@no.one.com

dateThu, Oct 6, 2011 at 3:17 PM
subjectRe: Betalingspåminnelse
mailed-bygmail.com

hide details 3:17 PM (0 minutes ago)


Hei,

jeg har sagt opp alle mine domener hos One.com.

Jeg krever dere for £1.000.000 for aa ha latt noen kapre min nettbutikk, www.godtebutikken.net, og linke til et stygt bilde derfra.

Erik Ribsskog


2011/10/6
- Hide quoted text -





Dato:06.10.11
Referanse:godtehuset.net
Ordrenummer:1910032

Vedrørende uteblitt betaling for ordre nr. 1910032.
07.08.11 sendte vi ut en faktura vedrørende abonnementet ditt på webhotell for domenet godtehuset.net. Vi sendte også ut en betalingspåminnelse 08.09.11.
Vi sendte fakturaen via e-post til adressen eribsskog@gmail.com.
Vi sendte betalingspåminnelsen via e-post til adressen eribsskog@gmail.com.
Vi hadde per 29.09.11 ikke mottatt en betaling på utestående beløp på ordren din.
For å ikke belaste deg med ytterligere kostnader spør vi deg om å betale så raskt som mulig. Vi opplyser om at ytterligere kostnader kan oppstå hvis beløpet ikke betales innen 16.10.11.
Varebetegnelse:Beløp i GBP


Skyldig saldo på ordre23,76
Purregebyr (faktura nummer 6404824)10,00

Ny skyldig saldo i alt33,76


Betaling av utestående beløp skal gjøres opp via Internett på følgende link:
https://www.one.com/pay.do?ocode=gqorxlNISxWAhROb
Du kan se alle fakturaer på ordren din og betale utestående beløp i kontrollpanelet til webhotellet.
Husk å kontroller at vi har den korrekte mailadressen din ved å gå inn i kontrollpanelet på nettstedet vårt (www.one.com)
Hvis ikke du har mulighet for å foreta betaling online med betalingskort, kan du foreta betalingen via homebanking:
Danske Bank London
Sort code: 30-12-81
Account number: 22004638
Veiledning:
Ved bankoverføring/girobetaling skal du opplyse ordrenummer:
1910032
Hvis du gjerne vil ha ditt navn med så skriv følgende:
1910032,Erik Ribsskog
One.com fornyer abonnementet ditt automatisk for å ivareta sikkerheten til dataene dine og for domenet ditt. Automatisk fornyelse sørger for at en en unngår tap av data og tapt domene hvis en glemmer å betale på grunn av en ferie eller at det mangler oppdatert adresse.
For mer informasjon, vennligst se våre forretningsbetingelser.
Med vennlig hilsen
One.com
1 Ropemaker Street
London, EC2Y 9HT UK


Faks nr. +44 (0) 208 895 4001

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter