Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 8. oktober 2011

Jeg sendte en ny e-post til Rosario, fra the Forge, (et campus som tidligere var eiet av University of Sunderland)

fromErik Ribsskog eribsskog@gmail.com
toRosario González Oria

dateSat, Oct 8, 2011 at 2:30 PM
subjectRe: Hi Erik
mailed-bygmail.com

hide details 2:30 PM (0 minutes ago)


Hi Rosario.

yes, I live in Sunderland now.

I got a place studying History, I thought, and I got a room in Clanny House, (not the Forge, which now is sold to a private company, and has a new bar-building, etc).

Suddently one morning the university acted like the Gestapo and woke me up and dragged me to a meeting.

They first said I could stay, but then said I had to move at once.

I told them it was like in Hitler Germany.

The Police were there and made me move into a hostel with a lot of drug adicts, big homosexuals and criminals.

It's horrible.

This is in Ashbrook, in an other part of Sunderland, than the Forge.

I'm not allowed to go on university property, which isn't easy, because many buildings in Sunderland are owned by the university.

It's like Hitler won the war.

Please send me the Google Maps-link to the flat we lived in at the Forge.

Say hi to Federica and Claire, etc.

Thank you very much for your e-mail.

Best regards,

Erik Ribsskog

(PS.

I'm posting about a lot of stuff on my blogg, www.johncons-mirror.blogspot.com , so I also post about this e-mail.

Thanks again for the e-mail.

Nice to hear from some of the flat-mates back then when the university was more normal, I think I have to say).


- Hide quoted text -
2011/10/7 Rosario González Oria

How are you? Are you still in Liverpool or did you get thrown out for the money that you owed to your landlord?


I am still in Spain. I have a job teaching in Madrid. I was very lucky to get such a good job with the economy being the way it is.


Do you ever get back up to Sunderland? Did you know that you can see the flat we shared on Google Maps now?


I'll be going over to see Federica in Rome in about 6 weeks time, I cannot wait to see her again!!


Hope to speak to you soon,


Kind Regards,


Rosario

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter