Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 15. november 2011

Jeg sendte en ny e-post til Northumbria-politiet

fromErik Ribsskog eribsskog@gmail.com
toe-policing.mailbox@northumbria.pnn.police.uk

ccTAYLORG@unhcr.org

bccinfo@e-kontakt.no

dateTue, Nov 15, 2011 at 2:23 PM
subjectReport of crime/Fwd: Nye singler som passer deg
mailed-bygmail.com

hide details 2:23 PM (0 minutes ago)


Hi,
someone are sending forged spoofing-emails in my name.
I wanted to report this as crime.
Regards,
Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ----------
From: E-kontakt
Date: 2011/11/14
Subject: Nye singler som passer deg
To: eribsskog@gmail.com



Hei superhomofil!
Her er ukens nyhetsbrev med et utvalg profiler som passer deg.


Pablo_3
Mann, 37 år
Stavanger
i am a nice guy, ...
Les mer »


trulie-trulte
Mann, 26 år
Österåker
Hei. Jeg elsker deg
^^ Du er jo
skikkelig kul, da!
Jeg digger deg. D...
Les mer »

(4)
BearCY
Mann, 49 år
Oslo
Antiparanoid (glad
i, bryr meg om og
tilgir hvem som
helst for hva s...
Les mer »


universal
Mann, 31 år
Rygge
gutt som rager180
,mørkt hår,normal,
godt humør, jobber
i kommunen. ...
Les mer »



diablo_2
Mann, 47 år
Fredrikstad
Definisjonen av meg
er nok: et kupp Min
alder er ifølge meg
selv: p...
Les mer »


jonahdee_1
Mann, 41 år
Bærum
Er en separert mann
med tre barn som
søker nye venner.
Jeg er alene ...
Les mer »


kristian1411
Mann, 19 år
Bergen
Jeg er en gutt på
19 år som liker å
ride. Jeg elsker
hester! Har sel...
Les mer »


KristianSkar
Mann, 51 år
Hamar
jeg driver jordbruk
med kuer og har
store jorder. jeg
har arvet går...
Les mer »



Lars-Gunnar
Mann, 35 år
Nydalen
Hei, jeg er en mann
som er født i 1976.
Jeg er homofil og
har du noe...
Les mer »


janepuuus
Mann, 18 år
Hadeland
jeg er ei jente på
18 år og bor på
hadeland... har
tenkt på år flytt...
Les mer »


joe03Oslo
Mann, 31 år
Oslo
Hei takk at du stakk
innom på profilin
min. Dere må ikke
bli sjokker...
Les mer »


Lawson_1
Mann, 18 år
Lyngdal
Hei, jeg heter
Lawson Jack fra Irak
men jeg bor i Norge.
Jeg snakker...
Les mer »



bettinagr
Mann, 18 år
Verdal
Jeg heter Bettina og
er 18 år. Jeg
søker etter en mann
mellom 18 og ...
Les mer »


leelove20
Mann, 21 år
Nannestad
Jeg har mitt eget
hus og 3 biler og
boblebasseng.
Rosenborg Fotb...
Les mer »


janthomas
Mann, 99 år
Bergen
...
Les mer »


natalie85
Mann, 26 år
Drammen
Jeg er ei jente på
26 år, som har en
fantastisk datter
på 8 mnd. J...
Les mer »



arve_opera
Mann, 51 år
Bærum
Definisjonen av meg
er nok: en mann Min
alder er ifølge meg
selv: i...
Les mer »


jen925
Mann, 28 år
Brønnøy
im simple
hardworking ,loving
caring.....ask what
you want and be ni...
Les mer »


farhad30
Mann, 29 år
Kristiansand
hei jeg er ikke så
flink til beskrive
meg selv og i
tillegg liker ik...
Les mer »


faenjegerdeil
Mann, 22 år
Annat
Er en rolig
muskuløs mann som
ser etter en
jente/gutt som er
vill i ...
Les mer »


(4)
Handsome_28
Mann, 29 år
Oslo
Definisjonen av meg
er nok: en
atlet Min alder er
ifølge meg selv: ...
Les mer »


edilokposap
Mann, 31 år
Oslo
Jeg lurer på hvilke
jente søker mann
for seriøse
relasjoner og muli...
Les mer »


m_nu_l
Mann, 29 år
Oslo
29 år som har bodd
i Norge siden 2006,
snill og grei,
søker venner, ...
Les mer »


blak_d1ck
Mann, 18 år
Oslo
jai er en
norsk/svensk mormon
afrikaner. Jai kom
til nårga for å
få ...
Les mer »



Med vennlig hilsen
e-kontakt.no



OBS! Du kan ikke svare på denne e-posten. Bruk adressen info@e-kontakt.no om du vil kontakte oss. Du har fått denne e-posten fordi du er medlem hos e-kontakt.no. Om du ikke vil ha lignende brev i framtiden, trykk her.
Om du har glemt ditt passord så kan du trykke her for å få det sendt til din e-postadresse.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter