Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 7. november 2011

Jeg sendte en ny e-post til Northumbria-politiet

fromErik Ribsskog eribsskog@gmail.com
toe-policing.mailbox@northumbria.pnn.police.uk

ccTAYLORG@unhcr.org,
!enquiries

bccsteve.lavigne@bellevuehonda.com

dateMon, Nov 7, 2011 at 3:53 PM
subjectReport of crime/Fwd: Thank you for contacting Honda Auto Center of Bellevue
mailed-bygmail.com

hide details 3:53 PM (0 minutes ago)


Hi,
someone are sending forged e-mails, in my name, (this is called spoofing-crime I've read on Wikipedia).
Regards,
Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Steve Lavigne
Date: Sun, Nov 6, 2011 at 10:43 AM
Subject: Thank you for contacting Honda Auto Center of Bellevue
To: eribsskog@gmail.com








Erik,
Thank you for contacting Honda Auto Center of Bellevue. We are in the process of checking on the availability of the Yukon you have inquired about. One of my internet certified sales representatives will be contacting you shortly. If you require immediate assistance, please call us directly at 888-616-5319. It is our goal to make this your best car buying experience ever!
Honda Auto Center of Bellevue is committed to your satisfaction. We are a locally owned business that is very active in our local community. We have been awarded Honda's prestigious President's Award three times, all while being Washington's #1 volume Honda dealer in Washington State for the last 30 years. There is no better place to buy than Honda Auto Center of Bellevue!
We look forward to talking to you soon.
Steve Lavigne
E-Commerce Director
Honda Auto Center of Bellevue - Where the Hondas Are
Dealer: 425-643-3770
steve.lavigne@bellevuehonda.com
Sales hours:
Monday - Friday 8:30 am - 9:00 pm
Saturday 8:30 am - 8:00 pm
Sunday 10:00 am - 7:00 pm


Click for directions:

We respect your privacy. To stop receiving email from us, just reply to this email and place the word 'Remove' in the message subject. We apologize for any inconvenience.




This email was sent by:Honda Auto Center of Bellevue
13921 S.E. 36th Street Bellevue, WA,98006,USA


Manage Subscriptions or Profile

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter