Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 7. november 2011

Jeg sendte en ny e-post til Northumbria-politiet

fromErik Ribsskog eribsskog@gmail.com
toe-policing.mailbox@northumbria.pnn.police.uk

ccTAYLORG@unhcr.org

bcc!enquiries ,
video@funnyordie.com

dateMon, Nov 7, 2011 at 1:38 PM
subjectFwd: geir@larvikmafian.no sent you a Funny or Die slideshow
mailed-bygmail.com

hide details 1:38 PM (0 minutes ago)


Hi,

someone calling them self 'Geir' and 'Larvikmafian', (meanding the mafia in the town of Larvik, in Norway, where my mother moved to after she separated from my father, in 1973), is writing e-mails to me.

I think this could be some kind of mafia-threat, or something.

Regards,

Erik Ribsskog


- Hide quoted text -
---------- Forwarded message ----------
From: Funny or Die
Date: Sat, Nov 5, 2011 at 8:59 PM
Subject: geir@larvikmafian.no sent you a Funny or Die slideshow
To: eribsskog@gmail.com




This made me laugh — you should check it out.
- geir@larvikmafian.no
Meme Hall of Fame: The 18 Funniest Examples of Bachelor Frog
One of the original Advice Animals, Bachelor Frog has stood the test of time. Granted, where he's standing may be on top of a pile of old pizza boxes, but that's just part of his charm. Most of these come from the 4chans and Reddits of the world. We commend their work as this filthy, foul-mouthed frog takes its rightful place in Meme Hall of Fame
You might like these too:
Head on a Cart. "Session 1" Still Sexy
Advice from a former Super Model. Only her head is left, but her Mouth works just fine
Head on a Cart. "Session 2" Adoption
Hoac Tackles the Topic of Hollywood Adoptions.
Rebecca Gaylung, Dane Erickson, and Carrie Anne Naked Uncut Nude Video Parody
http://www.willambelli.com http://www.calpernia.com http://www.myspace.com/jasonnroberts
And you thought Christian Bale was bad...
Eric Christian Olsen freaks out on the set of "Fired Up."
P.S. Want more funny videos? Check out http://www.funnyordie.com
Copyright © 2011 November Funny or Die Inc. All rights reserved.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter