Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 28. november 2011

Jeg sendte en ny e-post til Northumbria-politiet




Gmail - Report of crime/Fwd: Tilbakemelding fra din webside










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Report of crime/Fwd: Tilbakemelding fra din webside











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Sun, Nov 27, 2011 at 11:54 PM




To:
e-policing.mailbox@northumbria.pnn.police.uk


Cc:
gbrlo@unhcr.org


Bcc:
post@premieskapet.no






Hi,

someone are sending a lot of forged spoofing e-mails in my name.

I wanted to report this as crime.

Regards,

Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ----------
From: Premieskapet <post@premieskapet.no>

Date: 2011/8/11
Subject: RE: Tilbakemelding fra din webside
To: eribsskog@gmail.com


Hei!

Skjønner ikke hva du mener med dette.



Er det mailkampanjen du sikter til?

Har du fått flere mailer?



Vi har bestilt en mailkampanje fra en leverandør som driver med dette.



Har etter hvert funnet ut at det er mye mindre søppel å sende mail enn papirkataloger.

Da kan man bare trykke Delete istedet for en papirkatalog må kastes.



Det fører ihertfall til masser av bestillinger. Har solgt flere tusen minnebrikker i dag

Synes kanske dette er litt dryge ord: mafian eller illuminati?

Selv vet jeg ikke hva illuminati betyr heller, men positivt er det sikkert ikke.

Anbefaler å bruke litt mer forståelige og pene ord i disse terrortider. Har ikke noe annet formål enn å vise at vi selger USB brikker svært billig.



Er dette et trussel så synes jeg det er trist bare pga. en mail som fjernes med et tastetrykk?

Du skrev dette som jeg føler som en trussel



Vi får se hva som skjer. Vi får se.

Men men. Så sånn er det.



Premieskapet



Odd Helge



-----Original Message-----

From: Premieskapet

Sent: 11. august 2011 16:01

To: Premieskapet

Subject: Tilbakemelding fra din webside



Hei



Dette er et nytt tips fra din webside.



Navn: Erik Ribsskog

E-post: eribsskog@gmail.com

Telefon: Ja

Firma: godtebutikken.net



Hei.



Hvorfor forfølger dere meg? Er dere noe mafian eller illuminati?

Vi får se hva som skjer. Vi får se.

Men men. Så sånn er det.



Med vennlig hilsen Premieskapet AS

















Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter