Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 3. november 2011

Jeg sendte en ny e-post til Vernepliktsverket

fromErik Ribsskog eribsskog@gmail.com
toVernepliktsverkets kontaktsenter ved Wenche Molstad

ccforsvaret@mil.no

bcce-policing.mailbox@northumbria.pnn.police.uk,
TAYLORG@unhcr.org

dateThu, Nov 3, 2011 at 12:12 PM
subjectProblemer med Garden/Fwd: Delivery Status Notification (Failure)
mailed-bygmail.com

hide details 12:12 PM (0 minutes ago)


Hei,

kan dere ikke be Garden om aa skru paa e-posten sin?

Noen sender forfalskede mailer i mitt navn forresten.

Politiet bare ignorerer mine e-poster om dette.

Jeg faar opp til hundre e-poster om dagen.

Kanskje Forsvaret kan fortelle meg hvem det er som trakasserer meg og bestiller rare ting, og sender rare e-poster i mitt navn.

Har overhoert i Oslo at jeg er forfulgt av 'mafian', i 2003.

Politiet vil ikke fortelle meg hvem denne 'mafian' er engang.

Ble ogsaa forsoekt myrdet, i Kvelde, i 2005, paa en onkels dames gaard, uten at politiet vil etterforske.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Mail Delivery Subsystem
Date: Thu, Nov 3, 2011 at 12:08 PM
Subject: Delivery Status Notification (Failure)
To: eribsskog@gmail.com


Delivery to the following recipient failed permanently:

soknader@garden.no

Technical details of permanent failure:
Google tried to deliver your message, but it was rejected by the recipient domain. We recommend contacting the other email provider for further information about the cause of this error. The error that the other server returned was: 550 550 No Such User Here (state 14).

----- Original message -----

Bcc: soknader@garden.no
MIME-Version: 1.0
Received: by 10.14.14.80 with SMTP id c56mr841360eec.197.1320322124327; Thu,
03 Nov 2011 05:08:44 -0700 (PDT)
Received: by 10.14.99.202 with HTTP; Thu, 3 Nov 2011 05:08:44 -0700 (PDT)
Date: Thu, 3 Nov 2011 12:08:44 +0000
Message-ID:
Subject: =?ISO-8859-1?Q?Report_of_crime=2FFwd=3A_TAKK_FOR_DIN_S=D8KNAD?=
From: Erik Ribsskog
To: e-policing.mailbox@northumbria.pnn.police.uk
Cc: TAYLORG@unhcr.org
Content-Type: multipart/alternative; boundary=0016364d258335acec04b0d373f5


Hi,

someone have sent a forged e-mail in my name, (it's called spoofing, it
seems, from Wikipedia).

(I get around around a hundred of these each day).

Regards,

Erik Ribsskog

---------- Forwarded message ----------
From:
Date: 2011/11/2
Subject: TAKK FOR DIN SØKNAD
To: eribsskog@gmail.com


Du har sendt inn følgende søknad til Hans Majestet Kongens Gardes
Musikktropp. Om du oppdager feil/mangler, vennligst kontakt
soknader@garden.no snarest!


*PERSONALIA *
Etternavn: *Ribsskog *
Fornavn : *Erik *
Adresse: *Hostellet *
Postnr: *3500 *
Poststed: *Sønderland *
Fødselsnummer: *240370*
Nåværende beskjeftigelse: *Flyktning *
Planlagt avsluttet år: *2012*
Telefon: **
Fax: **
Mobil: **
E-mail: *eribsskog@gmail.com*
Høyde: *182*
Vekt: *109*


*MILITÆR INFORMASJON*
Vært på sesjon:* Ja*
Har du i tilleg søkt musikktroppen: *nei*
Ønsker opptak for drilltropp, sept/okt:* 2012*
Innkalt til førstegangstjeneste: *nei *


*Søknad sendt fra HMKGs Internett-sider, 02. Nov, 2011.*

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter