Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 10. desember 2011

Jeg sendte en e-post til Disiplinærnemden hos Advokatforeningen




Gmail - Deres ref 125772v1










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Deres ref 125772v1











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Sat, Dec 10, 2011 at 3:36 PM




To:
nemnden@jus.no






Hei,

jeg viser Deres brev fra 6. desember hvor dere skriver at dere vil ha bekreftelse på at jeg har mottatt brevet.

Dere vil vite om noen av advokatene er inhabile.


Jeg ser at ei av dem heter Anne, og jeg har hatt dårlig erfaring med distriktsjef Anne Neteland i Rimi og ei som het Anne hos Stiftelsen Rettferd for Taperne.

Så jeg vil gjerne ha ut hu Anne, hvis det er i orden.


(Man har jo også den regla som heter 'Anne på landet tissa i spannet', for å si det sånn).

Men men.

Jeg trenger også ny advokat.

Dette er jo en klage på han advokaten som ikke ville hjelpe meg med hussalg.


Jeg er flyktning i England og bor på hostell, og skulle gjerne hatt realisert de pengene som jeg har i eiendom i Norge.

Namsmannen i Røyken og Hurum og Tingretten i Drammen bare tuller med meg.


Overhørte at jeg var forfulgt av 'mafian', i Oslo, i 2003 og 2004, og har flyktet til England, men får ingen av mine rettigheter fra politiet.

Ønsker advokathjelp til dette og til hussalget.


Får ikke Fri Rettshjelp av Fylkesmannen i Oslo og Akershus heller, etter utallige søknader.

På forhånd takk for eventuell hjelp!

Mvh.

Erik Ribsskog







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter