Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 27. januar 2012

Jeg sendte en ny e-post til Cathrine Huitfeldt




Gmail - Hei Erik










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Hei Erik











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Fri, Jan 27, 2012 at 11:41 AM




To:
"cathrine.huitfeldt@lutvann.gs.oslo.no" <13159332-4442@sharpmail.co.uk>


Cc:
anniken.huitfeldt@kud.dep.no


Bcc:
Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>






Hei,

takk for svar!

Er Idar onkelen din altså?

Jeg har nemlig prøvd å få oppløst sameie, på Bergstø, for jeg har blitt kastet ut fem ganger, her i England, siden august.


Så har trengt penger til bolig og sånn da.

Når det gjelder min far, så kan han være overtalende og sympatisk, det vet jeg.

Men han har også en Dr. Hyde-side, mener jeg.

Så jeg har nå valgt å kutte han ut da.


Det er derfor jeg har sendt til deg, og hu kusina di, for jeg synes ikke at jeg kan kontakte Idar Sandersen direkte nå.

Han fikk ikke til å sende meg slektsforskinga engang, da jeg ringte han, for et par år siden, her fra Liverpool.


Bergstø er jo et klenodium av en eiendom, må man vel kanskje si.

Kanskje dere Huitfeldt har lyst til å eie den, siden dere har bodd på Hurum.

Jeg ønsker ihvertfall ikke å eie noe sammen med min slekt, som kutta meg ut, for noen år siden, etter å ha latt meg bo alene siden jeg var ni år.


Jeg har anmeldt for omsorgssvikt, under oppveksten osv., for å liksom ta et oppgjør da.

Du husker kanskje det, at på Unge Høyre-møtene, i Høyres Hus, i Stortingsgata, våren 1991, så gikk jeg med hullete svarte bomullsbukser, osv.


Jeg hadde allerede da kuttet ut min slekt, etter at min søster og stesøster, (som jeg også har kutta ut nå), sa at faren min hadde misbrukt min søster Pia som lita jente.

Men takk for at du kunne svare ihvertfall!


Det var ikke dårlig!

Med tidligere Unge Høyre-hilsen

Erik Ribsskog



2012/1/27 Cathrine Huitfeldt <cathrine.huitfeldt@lutvann.gs.oslo.no>



Hei Erik,



Onkel Idar er veldig syk, mener han at han snart vil dø. Han har hatt lyst til å diskutere arven etter han dør. Han har snakket med alle familiemedlemmer, men han trenger fortsatt å diskutere arven med deg.



Jeg beklager men jeg vet ikke hva dette itc128 telefon terrorist er. Du bør snakke med faren din som han savner deg og er ikke lenger en alkoholiker.



Mvh,



Cathrine















Report of crime/Fwd: Hei



















Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>







Fri, Jan 27, 2012 at 5:44 AM









To:

cathrine.huitfeldt@lutvann.gs.oslo.no





Cc:

anniken.huitfeldt@kud.dep.no













Hei,



sorry at jeg sender mange e-poster!



Hadde du giddi å høre hva min grandonkel Idar Sandersen vil prate med meg om?



Han er jo etter Iver Huitfeldt, så da er han jo i samme slekta som deg, mener jeg.





(Så vi er vel i slekt, mener jeg).



Jeg veit ikke om den e-posten er fra faren min, jeg får så mange rare e-poster.



Og jeg har kutta ut faren min, han lot meg bo aleine siden jeg var ni år og har drevet med telefonterror seinere.





Det der itc128, det skjønner jeg heller ikke noe av.



På forhånd takk for eventuell hjelp.



Sender også en kopi til din kusine Anniken, siden hu også er i den samme slekta.





Håper dette er i orden, og takk for sist fra Unge Høyre-møter, på begynnelsen på 90-tallet.



Hvordan var det på leir i Oslofjorden?



Winnem og jeg og tre andre kamerater av meg, vi hadde allerede avtalt ferietur til Gøteborg, den sommeren, så vi droppa Unge Høyre-leir i Oslofjorden.





Mvh.



Erik Ribsskog





---------- Forwarded message ----------

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>



Date: Fri, Jan 27, 2012 at 5:37 AM

Subject: Report of crime/Fwd: Hei

To: gbrlo <gbrlo@unhcr.org>

Cc: gudmundur.einarsson@efta.int







Hi,





someone are sending a lot of forged spoofing e-mails in my name.





(I also get a lot of harrassing e-mails).



I wanted to report the forwarded e-mail as crime.









Regards,



Erik Ribsskog





PS.





I'm sending these crime-reports to the UN now, since the Police never reply, when I send crime-reports to them.







Hope this is alright!





---------- Forwarded message ----------

From: Arne Mogan Olsen itc128 <arne.mogan.olsen@gmail.com>



Date: 2012/1/27

Subject: Hei

To: eribsskog@gmail.com





Erik,







Hvor er du nå? Hvorfor ikke kontakte oss?





Jeg har prøvd å ringe deg.



Din grand onkel har vært svært syk nylig, og han ønsker å snakke med deg, vet jeg ikke om hva.





Mvh,



pappa











Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter