Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 8. mars 2012

Jeg sendte en ny e-post til Liverpool City Council




Gmail - To Moira Keight, Complaints Officer, Ref: 30345737










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




To Moira Keight, Complaints Officer, Ref: 30345737











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Thu, Mar 8, 2012 at 4:09 PM




To:
Liverpool Direct <liverpool.direct@liverpool.gov.uk>


Cc:
tim <tim@packagingeurope.com>






Hi,

you write in your letter that I didn't apply for Income Support when I got the vacancy I found on the Jobcentre website, in March 2007.

This was a job working as self-employed, on behalf of a company named Packaging Europe/Positive Publications, in Norwich.


I worked from home in Liverpool, doing reserach about packaging-companies in Scandinavia.

I couldn't know then how much I was going to earn, because this job wasn't paid on a monthly basis, but I was paid for each company I did research about.


If I did this job properly then it could take me an hour, to call the company and get all the information.

And I would only get one or two pounds, for each company.

But I couldn't know in the beginning that this job wasn't paid as well as the National Minimum Income, since it wasn't paid per hour but per company one 'cleaned'.


And I'm a thorow person so I wanted to do it properly.

And I also was tired after the last job I had, in 2006, for Arvato, who I have an employement-case against.

So I couldn't know this in 2007.


The company in Norwich gave me the impression that I would get paid like national minimum income, but I didn't.

And it isn't like I've first contacted you about this now.

I've contacted you several years ago, about the possibility of getting Income Support for the time I worked on behalf of Packaging Europe, from March 2007 to November/December 2008.


I therefore want to please escalate this to stage 2 of your complaints procedure.

Please contact me if you want me to find my initial e-mail to you about Income Support from around 2009 I guess it must have been.


(Something like this).

I also send a copy e-mail to Packaging Europe so that you can contact them if you want to check how much, (or little), I earned in this job.

Thanks for escalating this to the next step of your complaint procedure!


Yours sincerely,

Erik Ribsskog







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter