Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 21. april 2012

Dårlig kundeservice på Lidl

Jeg som er tidligere kassamedarbeider, på CC Storkjøp, i Drammen, Matland/OBS Triaden i Lørenskog, og på flere Rimi-er, i Oslo og Follo.

Jeg stusset litt, på kundeservicen, på Lidl, i dag.

En spanjol, (tror jeg at han er, ihvertfall), som sitter i kassa der.

(Og som er ganske ny, har jeg lagt merke til, for han pleier noen ganger å fly ut i butikken for å finne en pris, osv).

Han spør meg, om en to-liter appelsinbrus, (en sånn til 49 pence), er min.

Nei, svarer jeg.

(For jeg leita etter 12-pakningene med Pepsi-bokser.

Som jeg kjøpte der, tidligere denne uken, for £2.79, eller noe.

Så jeg hadde ikke kjøpt noe brus.

For det her var også like før stengetid, klokka 20, så en in-house sikkerhetsvakt, maste på meg).

Jeg svarte at det ikke var min appelsinbrus.

Og ropte 'excuse me', til noen karer, som gikk bort fra kassa.

I tilfelle det var deres brus.

Men da sa bare han i kassa 'no'.

Og satt vekk den brusen.

Jeg synes det var rart, at hverken kassereren eller de to andre Lidl-folka, som stod ved kassa til spanjolen reagerte.

(Det var en Lidl-leder og han samme vakta vel).

De løp ikke etter kundene, med varen, eller noe.

Men hvis det er en pris de ikke finner, da løper de ut av kassa, og rundt i butikken, for å finne den.

Så det er tydeligvis ikke kundene som er det viktigste, i Lidl.

Men nå forsvant jo Lidl ut igjen av Norge og så.

Så det er mulig at det er Lidl det er noe galt med, og ikke Norge.

Hvem vet.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Både på vei til og fra Lidl, så så jeg mange politibiler.

På veien hjem så hadde politiet stoppet en bil, og ransaket to fargede personer, i 20-30-åra vel, som satt inne i bilen.

(Se bildene i denne bloggposten:

http://johncons-mirror.blogspot.co.uk/2012/04/fler-bilder-fra-liverpool_21.html).

Dette var i den gata jeg bor i, Rufford Rd.

Så det var litt spesielt.

Så det er tydeligvis mye kriminalitet, her i området, det er helt sikkert.

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter