Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 29. mai 2012

Jeg sendte en ny e-post til FN





Gmail - Report of crime/Fwd: Somebody has viewed your profile!











Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>










Report of crime/Fwd: Somebody has viewed your profile!












Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>



Tue, May 29, 2012 at 10:37 AM




To:
gbrlo <gbrlo@unhcr.org>


Cc:
match@e1.match.com






Hi,

someone are sending funny e-mails, in my name, I wanted to report this as crime.

Regards,

Erik Ribsskog

PS.


The Police ignore my crime-reports, so I send about this to the UN.


---------- Forwarded message ----------
From: match.com <match@e1.match.com>

Date: Mon, May 28, 2012 at 6:29 PM
Subject: Somebody has viewed your profile!
To: eribsskog@gmail.com






















Add match@e1.match.com to your address book to be sure you are able to receive emails from us without any problems.











match.com


















Somebody has viewed your profile!



























Hi Erik_Ribsskog,


























Somebody new has viewed your profile:

Age : 56 Online in the last 24 hours




















See who's viewed you now!


















See who else has viewed your profile!

View
























Love from all the team at match.com x





















Try a different kind of relationship service, from matchaffinity.com


Complete the free affinity personality questionnaire and we'll
show you compatible matches based on your personality, values
and lifestyle. Start the questionnaire now!











If you no longer wish to receive this email, click here.

Please do not answer this email, your response will not be processed. If you have any questions, please contact us via the help section of the website.

Match.com International Limited, a company registered in England and Wales with company number 04791534 whose registered office is The Communications Building, 48 Leicester Square, London WC2H 7LT.













Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter