Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 25. juni 2012

Jeg sendte en ny e-post til Liverpool Housing Trust





Gmail - To Allan Eveleigh - Todays meeting











Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>










To Allan Eveleigh - Todays meeting












Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>



Mon, Jun 25, 2012 at 12:53 PM




To:
CMcAuley@lht.co.uk


Cc:
Matrix.disruption.team@merseyside.police.uk






Hi,

first I wanted to write that I didn't get to prepare for the meeting today, since the agenda wasn't written about in the letter you sent me.

Also, that the woman in the meeting with you, (Judith?), didn't explain her role, I thought was a bit strange.


Like I informed you, in the meeting, the e-mail someone sent in my name about building a gay-bar in my flat, wasn't from me, but was something called spoofing.

It's a type of online crime.


I had posted an e-mail on my blog, about housing, (after I got a voice-mail from Shirley, and updated her about some small problems in the flat, and a letter from Sarah, arrived the same day as the meeting that was explained about in the letter, so I didn't read about this untill after the meeting), and then someone wrote a hoax-e-mail to you.


I explained in the meeting, that I have reported a lot of spoofing-crime e-mails to the Police, but that they don't seem to take my crime-reports seriously.

I agreed with you in the meeting, that I'd try again now.


So I send a copy e-mail to the Police.

I'll also post a copy of this e-mail on my blog since I think it's alarming that the Police haven't been taking my earlier crime-reports seriously.


As I informed you about in the meeting, I've reported the mentioned 'bar-email', to Google, as 'phishing', since I get a lot of these e-mails, so it's been a spoofing-attack going on for months.


But since the Police ignore my e-mails I send them to Google who also ignore them, but it's much faster to send them to Google, it's just to select a choise in a drop-down menu.


Hope this is alright!

And I apologise on behalf of the people who mess with me and write these strange terror, (Al Quaida?), e-mails.

Yours sincerely,

Erik Ribsskog









PS.

Jeg måtte forresten skryte litt, til husverten, av leiligheten.

I det møtet i dag.

For det er en moderne leilighet, med dobbeltvinduer osv., så det er nesten som å bo i Norge, sa jeg.

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter