Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 12. juni 2012

Mer om jobbsøking i England





Gmail - Permanent: UI Developer - JavaScript, JQuery - London - £££ Neg. [ST:MS-04]











Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>










Permanent: UI Developer - JavaScript, JQuery - London - £££ Neg. [ST:MS-04]












Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>



Tue, Jun 12, 2012 at 7:24 PM




To:
Alastair Taylor <AlastairTaylor@computerpeople.co.uk>






Hi,

I'm a bit rusty on the JQuery, which I learned at Oslo University College, from 2002 to 2004.

While HTML, CSS and Javascript, I've been working with this year and last on these web-sites:
http://www.godteposer.net/ ,
http://www.goodyshop.co.uk/ ,
http://www.ukgoodyshop.com/ and
http://www.goodyshop.eu/.

I'm based in Liverpool so I would perhaps need an advance or sign-on-bonus, since I've been unemployed during the finance-crises, and the train only takes a couple of hours to London, but is quite expensive, since I'm on a budget, (or I could work from home).


I attach a copy of my latest CV.

Thanks again for the e-mail!

Best regards,

Erik Ribsskog


On Tue, Jun 12, 2012 at 3:24 PM, Alastair Taylor <AlastairTaylor@computerpeople.co.uk> wrote:


Permanent: UI Developer - JavaScript, JQuery - London - £££ Neg.


Dear Erik

Apologies if this isn’t relevant to you...


Role: UI Developer / Front End Developer
Techs: JavaScript, JQuery, HTML, CSS.
Industry: Travel & Mobile sector
Location: London
Salary: Negotiable dependant upon experience

If you are interested in finding out more please send me a copy of your latest CV.


Thanks

Alastair Taylor
Senior Java Recruiter

Computer People
Millenium Bridge House
2 Lambeth Hill
London
EC4V 4BG
Telephone +44 (0) 207 634 0228





You are receiving this email because you have a record on the customer database of an Adecco Group company.


If you do not wish to receive beneficial information on new innovative services we can offer you, please click on the link below and follow the instructions presented to you:
Unsubscribe


If you elect to unsubscribe, you will continue to receive emails specifically intended for you regarding your existing relationship with Adecco.









CV - Erik Ribsskog.doc
33K






Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter