Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 30. juli 2012

Jeg sendte en ny e-post til Frelsesarmeen





Gmail - Ad: Daglig leder











Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>










Ad: Daglig leder












Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>



Mon, Jul 30, 2012 at 2:12 PM




To:
Anne Hernes Hjelle <Anne.Hjelle@frelsesarmeen.no>






Slette e-post-kontoen?

Er dere helt gærne?

Veit dere hvor mange e-poster jeg har der?

Skal man brenne ned bibliotekene og da, fordi at noen stjeler bøker?

Nei, dere må spore ip-adressen og henvende dere til internett-leverandøren, og få navnet på styggingen og så anmelde til politiet og sende kopi til meg.


Dette får ikke jeg gjort, for jeg er en privatperson, og jeg blir da stoppet hos internett-leverandøren.

Men en IT-avdelingen, hos Frelsesarmeen, vil vel muligens klare å få navnene fra internett-leverandørene.


Ihvertfall hvis dere også har en advokat som kan hjelpe IT-avdelingen.

Vil jeg tippe på, ihvertfall.

Her sender dere nemlig spam til meg.

(Du gjorde det, med din første e-post).


For jeg har ikke kontakta dere.

Så dere har et ansvar for å få ryddet opp dette, mener jeg.

Og han i IT-avdelingen, han er litt lettvint, syntes jeg.

Du kan ikke be folk om å slette e-post-kontoen sin.


Jeg har masse e-post som jeg ikke vil miste, og bloggen min styres fra den samme kontoen.

Dette virker som en nedlatende holdning, til folk, mener jeg.


Skal man flytte da, fordi at man får trusselbrev.

Eller skal man spore opp fingeravtrykk osv., på trusselbrev, og sette forbryteren i fengsel?

Her er det ofrene som må lide, hvis man gjør det sånn.


Her må man ta forbryterne, mener jeg.

Håper dere forstår mer nå.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Jeg ble forresten også invitert på en overnatting, (med mye moro), på Frelsesarmeen sitt hybelhus for damer, i Oslo, som student, i 1990, en gang.


Av hu Kari fra Steinkjer, som også gikk på NHI.

Og hu var flink til å runke, det er helt sikkert.

Mens venninna lå i en seng, på det samme rommet.

Men jeg ville ikke knulle hu Kari, for vi hadde ikke kondom.


Så jeg var ansvarlig når det gjaldt Aids-beskyttelse da.

Kanskje dere kunne hatt en kondomautomat, på badet, på det hybelhuset deres for damer?

Da hadde nok både hu Kari fra Steinkjer og jeg blitt mer fornøyd, den natten, i 1990.


Selv om hu ikke var noe deilig akkurat, og jeg mistenker henne for å muligens være lesbe.

Men men.

Bare noe jeg tenkte på.



2012/7/30 Anne Hernes Hjelle <Anne.Hjelle@frelsesarmeen.no>

hei !

Dette er anbefalingen til deg fra
Frelsesarmeens IT seksjon.




Med vennlig hilsen

Anne Hernæs Hjelle

seksjonsleder

Frelsesarmeens barne og familievern,

Postboks 6866 ,


St.Olavs plass 0130 Oslo

Tlf.22990318 mobil 92057870

anne.hjelle@frelsesarmeen.no



” for en bedre morgendag


ved hjelp av suppe,såpe og
frelse ”


----- Videresendt av Anne
Hernes Hjelle/NOR/SArmy den 30.07.2012 14:44 -----









/table>







Jeg vil vel bare anbefale vedkommende
å slette epostkontoen/gmailkontoen sin og opprette en ny, hvis hun fortsatt
kan administrere den da.


I hvertfall lite vi får gjort med dette.





Mvh



Seksjon for IT



Frelsesarmeen i Norge, Island og Færøyene



Kontor (+47) 22 99 85 62 (Internnr) 1562

fait@frelsesarmeen.no

Frelsesarmeen - Suppe, såpe og frelse siden 1865







Fra:
FAIT/NOR/SArmy
Til:
Anne Hernes Hjelle/NOR/SArmy@NOR
Dato:
30.07.2012 13:51
Emne:
Ad: Vs: Re: Ad: Daglig leder
Sendt av:
Reidar Myre





Fra:
Anne Hernes Hjelle/NOR/SArmy
Til:
FAIT/NOR/SArmy@NOR, FAITadmin/NOR/SArmy@NOR
Dato:
30.07.2012 13:47
Emne:
Vs: Re: Ad: Daglig leder








Er det noe vi kan gjøre ?



Med vennlig hilsen

Anne Hernæs Hjelle

seksjonsleder

Frelsesarmeens barne og familievern,

Postboks 6866 ,


St.Olavs plass 0130 Oslo

Tlf.22990318 mobil 92057870

anne.hjelle@frelsesarmeen.no



” for en bedre morgendag


ved hjelp av suppe,såpe og
frelse ”


----- Videresendt av Anne
Hernes Hjelle/NOR/SArmy den 30.07.2012 13:47 -----








Fra:
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Til:
Anne Hernes Hjelle <Anne.Hjelle@frelsesarmeen.no>
Dato:
30.07.2012 13:40
Emne:
Re: Ad: Daglig leder










Hei,



dette er det ikke jeg som har sendt dere.



Det er noen som utgir seg for å være meg.




Jeg har ikke hatt noe med Frelsesarmeen å gjøre, siden jeg var på juleverksted,
hos Frelsesesarmeen, i Larvik, (som var naboen vår, må jeg vel si. Det
huset som seinere brant), på 70-tallet.




Så om dere kan få noen datakyndige til å finne ut hvem som begår identitetstyveri,
mot meg?




Dere som har en stor organisasjon hadde kanskje klart
det.




For politiet, (som lå i samme gate som Frelsesarmeen, i Larvik), de mangler
visst vilje eller evne til å finne ut hvem det er som tuller.




(For tullet hos dere er ikke unikt, dette har foregått daglig, i flere
år, så det har blitt sendt tusenvis av lignende e-poster, som jeg jeg har
sendt til politiet, men de sitter bare å ser på.




Så her er det noe veldig rart som foregår).



Mvh.



Erik Ribsskog






2012/7/30 Anne Hernes Hjelle <Anne.Hjelle@frelsesarmeen.no>

Denne har nok kommet feil !




Med vennlig hilsen


Anne Hernæs Hjelle


seksjonsleder

Frelsesarmeens barne og familievern,

Postboks 6866 ,


St.Olavs plass 0130 Oslo

Tlf.22990318 mobil 92057870


anne.hjelle@frelsesarmeen.no




” for en bedre morgendag

ved hjelp av suppe,såpe og frelse ”











Fra:

"eribsskog@gmail.com
via
finn.no"
<
ikkesvar@finn.no>

Til:

anne.hjelle@frelsesarmeen.no

Dato:

26.07.2012
01
:02

Emne:

Daglig leder



































Hei!

FINN.no har sendt deg en melding på vegne
av
eribsskog@gmail.com









Hei. Jeg takker herved ja
til stillingen, og jeg kommer 1. august. Innkaller deg herved til møte
på mitt nye kontor kl. 10:00 samme dag. Du må selvsagt vise meg hvor kontoret
er først. Vi møtes ved inngangen kl. 06:00, så tar du en omvisning.

Hilsen

Erik Ribsskog

Henvendelsen gjelder annonsen
med FINN-kode 36157970


Hilsen FINN.no












______________________________________________________________________

This email has been scanned by the Symantec Email Security.cloud service.

For more information please visit
http://www.symanteccloud.com

______________________________________________________________________







______________________________________________________________________

This email has been scanned by the Symantec Email Security.cloud service.

For more information please visit
http://www.symanteccloud.com

______________________________________________________________________











Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter