Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 17. juni 2014

Mer om trakassering

Erik Ribsskog

Faktura Dirigentuka

Erik Ribsskog Tue, Jun 17, 2014 at 1:51 PM
To: "Lilli J. Grong"
Cc: Postmottak Sivilombudsmannen
Bcc: "postmottak@svelvik.kommune.no"
Hei,

beskylder dere meg for å lyve eller?
Jeg skal stappe kornetten oppi rompa på dere hvis dere ikke slutter å plage meg.

Erik Ribsskog
PS.

Jeg har aldri spilt i korps engang.

Det er min søster Pia som har spilt i korps.

Men dirigent?
Da får dere høre med min tidligere musikklærer Blix, fra Svelvik ungdomsskole og Berger korps.
Han, (som var dirigent for koret, som min stemor Haldis Humblen fra Vestlandet, var med i), vet nok det, at jeg aldri engang har hatt noen interesse for korps.
Jeg får brev i posten, hver dag, (for det meste britiske reklame-kataloger), som noen bestiller i mitt navn, på nettet.

Og må møte i retten, for å ha sendt sex-eposter, til den britiske arbeidsformidlingen.
Når jeg finner ut hvem som gjør dette så må de nok begynne å spille tuba, for å si det sånn.

Noe sånt.

2014-06-17 13:36 GMT+01:00 Lilli J. Grong <Lilli@musikkorps.no>:
Hei,

Vi skal kreditere fakturaen som står i ditt navn.
Vi har mottatt din påmelding gjennom et påmeldingsskjemaet på våre hjemmesider.

Følgende informasjon er fylt inn i skjemaet:

30.04.2014 02:39          Erik                  Ribsskog           25.07.1970       eribsskog@gmail.com    12345678                                 ja         Erik Ribsskog    10 Keith Court, Keith Avenue    1234     Liverpool         
Great Britain     Litt rart at man kan velge Great Britain som land, men at skjemaet ikke aksepterer britisk postnummer eller telefonnummer.   
Her er korrekt info:  10 Keith Court  Keith Avenue  Liverpool  L4 5XJ    Tlf: +4407905206018

Denne informasjonen er så detaljert at vi ikke hadde noen mistanke om at den ikke var fylt inn av deg selv.

Med vennlig hilsen

Lilli Anne J. Grong
Daglig leder NMF Rogaland
Tel: +47 982 41 170

redigerbar_epostsignatur_rogaland sandviga27

Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
Sendt: 17. juni 2014 14:15
Til: Lilli J. Grong
Kopi: Postmottak Sivilombudsmannen
Emne: Re: Faktura Dirigentuka

Hei,
jeg skrev vel på det brevet, som jeg sendte i retur, at dette ikke er noe, som jeg har bestilt.

Jeg har ikke vært i Norge, siden 2005.

Og ikke har jeg noen planer, om å dra til Norge igjen heller, i den nærmeste fremtid.
Erik Ribsskog

2014-06-17 12:58 GMT+01:00 Lilli J. Grong <Lilli@musikkorps.no>:
Hei,

Se vedlegg for faktura for Dirigentuka.
Den kom i retur i posten.

Fint om den blir betalt så raskt som mulig.


Med vennlig hilsen

Lilli Anne J. Grong
Daglig leder NMF Rogaland
Tel: +47 982 41 170

redigerbar_epostsignatur_rogaland sandviga27


Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter