Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 11. mai 2015

Enda mer fra København

På nattkafeen, hvor jeg bor, så er det noen problemer, for tiden.

Først, så vasket jeg klær for hånd, (cirka den første måneden, som jeg bodde der).

Og så, begynte de som jobbet der, å si til meg, (cirka hver gang jeg vasket klær), at de gjerne vasket for meg.

Så den siste måneden cirka, så har jeg levert klær, (altså skittentøy), i en bærepose, til nattkafe-folka.

Men natt til lørdag, var det vel.

(Nattkafeen åpner ved midnatt).

Så sa den medarbeideren, som hadde vakt den dagen, at man måtte levere så mye skittentøy, at vaskemaskinen ble helt full, for å få vasket.

Men jeg har kun to t-skjorter og to boxershorts og en 'haug' av sokker.

(Som en backpacker cirka).

Så jeg har ikke så mye klær, (rett og slett).

Jeg har bare så mye klær, som jeg strengt tatt trenger, (for å si det sånn).

(Og disse klærna, bærer jeg rundt på, hver dag, også).

Så det ble jo en lang diskusjon.

Og da jeg skulle vaske klær igjen, natt til i dag.

Så sa en medarbeider der, at vaskemaskinen var i ustand.

Så jeg fikk ikke vasket klær.

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Og når jeg nevnte, natt til lørdag, (var det vel).

At jeg godt kunne vaske tøyet for hånd, hvis det ikke var nok skittentøy, til å sette på en maskin.

Da fikk jeg det til svar, at da fikk Nattkafeen klager, fordi at jeg stod i veien.

Men jeg har ikke hørt noe om dette.

Enda jeg vasket klær for hånd, i cirka en måned.

Så folka der, driver og prater om meg, bak ryggen min, (kan det virke som).

Og jeg står jo også, på det samme stedet, (foran en vask/speil, som er i en gang, inn til to toalett-rom), når jeg barberer meg og pusser tenna.

Så hva er forskjellen liksom, (lurer jeg).

Jeg står vel ikke mer i veien der, når jeg vasker klær for hånd, (enn når jeg barberer meg), mener jeg.

Og det er også flere andre, som pleier å stå på det stedet, og pusse tenna, osv.

Så dette ga ingen mening, for meg.

Så disse Nattkafe-folka, de lurer jeg noen ganger litt på, (må jeg innrømme).

Det er som at de har mensen liksom, (selv om de er menn), må jeg nesten si.

(For å prøve å forklare).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter