Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 28. juli 2015

Jeg sendte en e-post til Datatilsynet

Erik Ribsskog

Klage/Fwd: Sandaker: Flott 3-roms med balkong i trivelig boligområde. Inkl: kabel-tv og hvitevarer

Erik Ribsskog Tue, Jul 28, 2015 at 4:01 AM
To: juridisk
Hei,
dette er visst noe svar på noe ID-tyveri/demaskulering, som noen har sendt, i mitt navn.
Vennligst rydd opp.
(Jeg har rapport om mange lignende saker til dere fra før.
Men jeg kan ikke si at dere har ryddet opp noe).
Med hilsen
Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Alexander Vu Tran <avt@leie-bolig.no>
Date: 2015-07-27 11:30 GMT-07:00
Subject: SV: Sandaker: Flott 3-roms med balkong i trivelig boligområde. Inkl: kabel-tv og hvitevarer
To: Erika Ribsskog <eribsskog@gmail.com>


Hei,

Takk for mail.

Første visning er tirsdag 18. august, kl. 1800–1830 – Velkommen!


Med vennlig hilsen
Leiebolig Utleie AS

Alexander Vu Tran
Utleiekonsulent
906 56 369 // avt@leie-bolig.no

Fra: Erika Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
Sendt: 22. juli 2015 01:37
Til: Alexander Vu Tran
Emne: Sandaker: Flott 3-roms med balkong i trivelig boligområde. Inkl: kabel-tv og hvitevarer

Hei !

Erika Ribsskog har sendt deg en melding på FINN.
Hei.
Jeg har blitt feilaktig tvangsutskrevet fra sinnsykehus, og tenkte at jeg kunne bo her til jeg blir innlagt igjen.
Håper dette er i orden.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter