Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 5. september 2015

Det står egentlig lite, om Rimi sin historie, på Rimi sitt nettsted. Hvem eier dere nå, Rimi? Og hvor lenge skal dere hete Rimi, (før dere eventuelt bytter navn, til Prix, eller noe lignende, nå som vel Coop, har kjøpt dere opp). Hm

lite om rimi sin historie

http://rimi.no/om-rimi/kontakt-oss

PS.

Wikipedia, later visst her, som om det er år 2016, (eller noe i den duren), og skriver det, at Rimi-kjeden ikke finnes lenger, (men jeg handlet, på Rimi, (i Ullevålsveien), så seint, som i går):

ble lagt ned hm wiki

https://no.wikipedia.org/wiki/Rimi

PS 2.

Det har jo vært, en del skriverier, rundt en butikk-kjede, som het Lime, Norge.

Jeg har aldri handlet hos Lime.

For jeg bodde, i England, fra 2004 til 2014.

Og denne Lime-kjeden, finnes vel ikke, lenger nå.

Men jeg mener å huske, å ha lest, at de som drev kjeden, var kriminelle.

(Noe sånt).

Og når Rimi ikke skriver noe, om sin historie, (på sitt nettsted).

Så vil kanskje folk i utlandet, blande Rimi og Lime, og tro at Rimi, er en kjede, drevet av kriminelle.

(Noe sånt).

Så dette kan kanskje ha ødelagt, for meg, i England, (tenker jeg).

For briter er kanskje noen ganger, litt kort-tenkte, når det gjelder ting, som ikke er britiske.

(Hva vet jeg).

Så hvis en britisk mann eller dame, tror det, at Rimi-kjeden, er drevet, av vane-kriminelle.

(Etter å ha blandet Rimi og Lime, for eksempel).

Så ville kanskje britene, ha tulla mye, med meg, da.

(Noe sånt).

Det kan ihvertfall forestilles, at noe lignende, kunne ha skjedd, (mener jeg).

Så som tidligere Rimi-leder, så synes jeg, at det er dumt, at det ikke står noe, om Rimi-kjedens historie, på Rimi sine nettsider.

(For å si det sånn).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter